Arşiv
austenviolet Praetorium
Selamlar :))
11/07/20 15:40:02 [Sil] [Düzenle]

globbels Onaylı Yazar
Bunlar gerçekler @violet <3
10/07/20 0:18:35 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Merhabalar :) ay seni yerim glob <3
08/07/20 12:51:49 [Sil] [Düzenle]

globbels Onaylı Yazar
Riddikulus ve O Güne Değin'i peş peşe okuyunca bütün seri gözünüzün önünden geçiyor. Mutlaka okuyun derim ben <3
08/07/20 11:01:11 [Sil] [Düzenle]

globbels Onaylı Yazar
Teşekkür ederim <3 Yazmaya yazmaya körelmişim resmen bir parça üzdü. Gerçi hala içime sinmedi ama olsun, yollayacağım yine de :) Eleştirilerinizi bekliyorum efendim, ben de ona göre nerede eksiğim görürüm en azından :D
08/07/20 1:53:51 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Keyfine bak, yarın kapatırım seriyi ;)
08/07/20 0:20:42 [Sil] [Düzenle]

globbels Onaylı Yazar
Ahshahahah patrona saygılar :D Ben yazdım da bir şeyler azıcık geç yükleyeceğim, sorun olmaz herhalde. Bazı pürüzleri kaldı, bitiririm dedim de her zamanki gibi bitmedi ahshah şaşırmadım yani neyse seri kapanmazsa seriye eklerim kapanırsa da artık kütüphaneye normal eklerim :D onu bi haber vereyim dedim
07/07/20 23:51:19 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
yakmazsan hatrım kalır :D Şey ama bahçede yak, büyük patron bizi kovalamasın akjhjk
07/07/20 22:58:02 [Sil] [Düzenle]

globbels Onaylı Yazar
Ooo violet :D Bana bunlarla gel bebeğim, bir şey soracağım ahahshah şenlik ateşi yakabiliyor muyuz :D
07/07/20 19:44:50 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
Buralar şenlenecek öyleyse ^^
07/07/20 17:46:26 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Bunlar ne güzel haberler böyle <3
07/07/20 17:40:56 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Karakediyle beraber kendi capimizda bir challengela geliciiiz insallah efendim
07/07/20 17:36:32 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Başka katılmak isteyen, benim başım kel mi ben de karıştırcam ortalığı diyen olursa da gelme demeyiz tabii :D
07/07/20 15:13:25 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Harikasın <3 Bu yaz ben de burlarda olacağım, şöyle senle ikimiz ortalığı güzelce karıştıralım ;)
07/07/20 15:12:17 [Sil] [Düzenle]

globbels Onaylı Yazar
Yaa violeet <3 Teşekkür ederim! Bitirme projemle uğraşıyordum da birazcık, insan içine çıkacak hale gelmem biraz zaman aldı ahahahshah :D Ama döndüm artık hatta yarım ne bırakmışım diye bakınıyordum dosyalarıma biraz önce. Bayağı bir malzemem var, yavaş yavaş tamamlayacağım artık onları da :D Uğrarsınız artık onlara :D
07/07/20 13:04:37 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
GLOOB! Yemin ederim dün akşam nerde bu kız diye düşündüm, valla eksikliğin hissediliyor :) Tebrik ederiim!
07/07/20 11:49:15 [Sil] [Düzenle]

globbels Onaylı Yazar
Globbysiz etkinlik mi olurmuş?! Ahahahahahaha :D Naber millet beni özlediniz mi? :D Evinizin eşereklisi geldi :D Ayy bakalım tazecik mezun oldum da geldim, bunun coşkusuyla bir Çapulcu hikayesi de benden çıkacak inşallah :D Akşama görüşürüz sevgili evimin güzel ahalisi! *evin altını üstüne getirdikten sonra koşarak merdivenleri çıkar* Ben bir şey yapmadıımm! :D
07/07/20 11:27:06 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Ay o da güzel ki, bekleriz :*"
07/07/20 10:18:17 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Bu sefer yazar olarak degil de okuyucu olarak damlayacağım ficlere :")
07/07/20 9:34:01 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Arkadaşlar uzun uğraşlarım neticesinde (ay unutmuşum valla) Çapulcular Günü serisi eklendi, Çapulcular simgesinden ulaşabilirsiniz. Hikayeleriniz bekliyoruz! Muziplik başlasııın!
07/07/20 0:29:54 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Bu arada snamione seviyorsan benim 20 bölümlük bitmiş snamionem var :) (araya reklamı sıkıştırayım :D)
07/07/20 0:06:27 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Bana da ama işte
07/07/20 0:05:16 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
Ayy no problem ama hikayenin kaldığı yer bana biraz ığhh devam etmeli bu hissi yaratıyor, inkar edemem :D
06/07/20 23:58:18 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Aaa yorum da yapmışsın, görmemiştim. Cevaplayayım hemen
06/07/20 23:52:13 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Ahahahahah teşekkürler
06/07/20 23:51:12 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
Bu arada yarım kalan bir yeni başlangıçlar gördüm ki belki devamı mümkün değildir ama çok tatlıydı, tadı damağımda kaldı buradan da söyliyim ^^
06/07/20 23:49:14 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Di mi ya? Ben işten güçten siteyi çok ihmal ettim, yazmayı okumayı da öyle. Bu yaz telafi etmek istiyorum
06/07/20 23:46:51 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
Umarım, okumak yazmak için çok güzel bir yaz :)
06/07/20 23:40:25 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Ben de uzun zamandır yazmamıştım, bakalım :D Umarım başka yazanlar da olur yarın :)
06/07/20 23:39:03 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
Aa çok sevindim okuyacak yeni şeyler geliyor :)) çapulcuları yazamam okumayı çok isterim
06/07/20 23:37:41 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Valla sıcak :(( İyidir, Çapulcular Günü için bir şeyler yazmaya çalışıyorum, sonra burda serisini falan açacağım
06/07/20 23:35:24 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
Sıcak! Ve belki bir kaç one shot okurum diye uğradım. Sen nasılsın?
06/07/20 23:34:45 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Ben buradayım. Naber Fidelius?
06/07/20 23:21:16 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
Galiba kimse yok 🙈
06/07/20 23:10:02 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Selam arkadaşlaar :) Yarın Çapulcular Günü. Katılacak olan var mı?
06/07/20 21:57:08 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Bir soulmate yoonmin ve kurtlu büyücülü bir tagi paylaştım :3 maksat reklam olsun diyerek buraya yazayım
06/07/20 16:34:00 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Merhabaaa
05/07/20 0:06:15 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Evet geldii :) Gelmişken hatırlatalım, 7 Temmuz Çapulcular Günü yaklaşıyoooor :D Çoğumuz evdeyiz yazın gitsin okuyalım ;)
02/07/20 2:28:56 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
ayy çapulcular gelmiş ^^
01/07/20 11:11:43 [Sil] [Düzenle]

Atalente Praetorium
Ay burada bu kadar çok tanıdık isim görmek inanılmaz tuhaf hissettirdi; yıllar geçip her şey değişse de bi an tekrar denkleşmek güzel <3
30/06/20 15:37:53 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Selam ^^ Yeni bir hikaye ekledim, burada yayınlarsam yazmaya hevesim gelir belki diye bir umudum var. Fandom biraz uzak gelebilir ama konuya kefilim. Bir şans vermek isterseniz beklerim ^^
23/06/20 20:04:03 [Sil] [Düzenle]

Ayın Sakini Always Fidelius
beklerim carmenta :) violet sağ olsun yaydı kitlelere :)
23/06/20 11:35:37 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Uuu ben de okuyucu olarak geleceğim sanırım... yazmaya vaktim kalmayacak gibi
23/06/20 9:46:55 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Ben bu yaz bi aksilik olmazsa buralardayım
23/06/20 1:42:06 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Ne yalan söyleyeyim ben de özledim, etkilesim mutlu hissettiriyordu
23/06/20 1:12:25 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Eh biraz valla özlemişim buralarda takılmayı, okumayı yorumlamayı paylaşmayı vs
23/06/20 1:10:45 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Dnsnsnns yillarin acligi diyorsun?
23/06/20 1:08:57 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Evde tıkılmışken şu fanfic dünyasına tekrar bi dalma şansı buldum, üstüme fic atın akjhjk
23/06/20 1:07:28 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
One shota da razıyım
23/06/20 1:06:38 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Valla mumkundjdjjd bu ara kitaplari da tekrar okuyorum ama one shottan ileriye gidemem gibi :(
23/06/20 1:05:39 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Ayy tesekkur ederiiim
23/06/20 1:05:08 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Malum hasret kaldık
23/06/20 0:43:16 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Ay acaba girmişken sen de bi HP yazsan da okusak mı ya
23/06/20 0:43:05 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Eklediim :) Tek j'ye indirdim onu merak etme :D
23/06/20 0:42:44 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Jjooheon yazmışım, jooheon olacakti o
23/06/20 0:39:58 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Bugun girer girmez gözüme carpti zatendndjd senin önermen de daha da bir itiyor da elimdekini bitireyim gelcem :3
23/06/20 0:39:15 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Hemmen ekliyorum
23/06/20 0:38:24 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
Carmenta çok tavsiye ederim bayağı iyi bişey. Violet reklamcılık AŞ olarak yani alkjhkl
23/06/20 0:38:05 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Karakterlere gelirsek; Im Changkyun , Lee jJooheon, Lee Hoseok, Chae Hyungwon, Lee Minhyuk, Yoo Kihyun ve Son Hyunwoo. Tisikkur ettim efendim
23/06/20 0:37:59 [Sil] [Düzenle]

Carmenta Onaylı Yazar
Yaaa ben de bir ara okuyucu olarak damlayacagiiiim always^^
23/06/20 0:35:33 [Sil] [Düzenle]

austenviolet Praetorium
O zaman bol okur dileyelim sana :D
23/06/20 0:11:38 [Sil] [Düzenle]