Yorumlar: Blue Tears

Yorumlayan: Luna Onaylı Yazar
Tarih: 14/02/15 13:30
Bölüm: Lacrima
Beğendim

Kalbim ki ril di. Yemin ederim.

Anlatimin inanilmaz guzel, sindire sindire okudum o yuzden. 

Konu secimi, kendin uydurdugun Lacrima, karakterler hepsi ic iceydi ve Alvar ustunde tasidigi agirligi okuyucuya da veriyor bunu cok net soyleyebilirim.

Cok guzeldi, ellerine saglik <3



Yazarın Cevabı:

O kadaaar uzun zaman sonra cevaplıyorum ki cidden yüzüm kızardı, özür diliyorum ve selam!

Onun hani en belirgin şeylerinden biri o ağırlıktı zaten, elinde olmayan bir şeyden ötürü taşıdığı ağırlık, yansıtabildiysem sevindim o yüzden. Çok teşekkür ederim, beğendiysen ne mutlu, yorumuna sağlık senin de çok... Görüşmek üzere :3



Yorumlayan: Selemetis Onaylı Yazar
Tarih: 14/02/15 01:41
Bölüm: Lacrima
Beğendim

Merhabalaaaar efeniiim!

Yargılama hakkım yok, beni en çok deli eden şey bu. Fekat fevakaladenin fevkinde bir cümle, nasıl dokunaklı, nasıl içten...

Aşkları, Lacrima kadar ölüme mecburdu. AMA NEDEN BUNU YAPTIN ŞİMDİ KIRILDIM DA BİRAZ BEN :(((

...ve başka kimseye söz vermedi, ondan başka hiç kimseye, seni seviyorum demedi. Sayın yazar az evvel kırmıştınız, şimdi parçaladınız. Ağlattın, vallahi de billahi de ağlattın.

Ya bu çok güzeldi. Yani gerçekten diyecek hiçbir şey bulamıyorum. O kadar kırıcı ve o kadar güzeldi ki, üstüne söylenecek söz yok. Kelimeler kifayetsiz. Ellerine, emeğine, yüreğine sağlık Melisa. Çok, çok güzeldi!



Yazarın Cevabı:

Selaaaam *yorumu yüzyıl sonra cevaplayan yazar sevimliliği*

Yazarken biz de baya kırıldık parçalandık :/ Ağlatmak istemezdik ama.. :P

Yani ben de bakıyorum bakıyorum ama teşekkür etmek dışında ne desem bilemiyorum, çok teşekkür ederim, yorumuna sağlık, beğenmene sevindim :3



Sonuç yok.
Yorum yapmak için giriş yapmalısın. ()