Merhaba! 55 numaral odaya hogeldiniz.

Hviyet



Oda Sakini: Melissa Black [letiim]
Gerek smi: Cemre
Cinsiyeti: Kadýn
Doum Gn: Aðustos 28
Odaya Tand Tarih: 22/12/14
Website: http://sultanicee.tumblr.com/
Ask.fm: MelissaBlack7
Twitter:
Facebook:
Wattpad: Melissa-Black
Betalk Yapyor Mu?:
Ortalklarda Grnd Son Tarih: 22/04/22

Yazar Performans
Bu Ay
: 0 kelime
Toplam: 488922 kelime

Okur Performans (Melissa Black Okuma Listesi)
Bu Ay
: 0 yorum
Toplam: 17 yorum

Duvar







 


~ 01.12.2018 ~


 


Slytherin görünümlü Gryffindor. Ama buna raðmen Þapkakitleyen deðilim.
Hasta bir Potterhead.
Tipik Karadeniz kýzý. Felaket inatçý.
Kitapsýz durmaz.
Yazar, çizer ve okur.
Þiir hayatýnýn her yerinde.
Bu kadar.


[Bildir]


Melissa Black Hikayeleri [18]
Melissa Black Serileri [0]
Melissa Black Yarýþmalarý [0]
Melissa Black Favorileri [9]
Melissa Black Yorumlar

Sea Wolf

Atalente Praetorium

Sea Wolf
Atalente Praetorium

Tanýnmýþ bir gökbilimci olan Narcissa Black, Kanada'daki bir seminere gitmek üzere, Kaptan Lupin'in gemisine biner.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 3 Yorum Beendim

Ana Karakterler: James Potter, Narcissa Malfoy, Remus Lupin, Sirius Black
Etiketler: Argo, Fluff, AU, Dram, Komedi, Romantik
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: Marauders
7 Blm | 9792 Kelime | 171 Kere Okundu
06/12/14 Tarihinde Yaynland | 07/12/14 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 05/01/15
Blm: Blm 1: Seyahat

Tam siteden çýkýyordum ki rastgelede önüme çýktý ve hemen okunacaklar listesine ekledim. Gidip bir finale çalýþacaðým ve bu bayýla ayýla sevdiðim çiftin hikayesine rahat rahat okuyacaðým. Ama þimdiden ellerine saðlýk diyorumç Görüþürüzzzz :))



Yazarýn Cevabý:

Loool teþekkürleer :))


Davet

austenviolet Praetorium

Davet
austenviolet Praetorium

Remus, Sirius’un kendisini sürüklediði bir safkan davetinde, en az kendisi kadar sýkýlmýþ biriyle karþýlaþýr.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 4 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Narcissa Malfoy, Remus Lupin, Sirius Black
Etiketler: Genel
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri:
1 Blm | 471 Kelime | 63 Kere Okundu
21/12/14 Tarihinde Yaynland | 21/12/14 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 16/10/16
Blm: Blm 1: Davet

Beendim

FEEEELLLLSSSSSS **gözleri kalpli bir sürü emoji**

Violet buna devam et sen. Noolur et! Ya bak þu dans teklifinde dahi çok minoþ deðiller mi?

Ya bu ikisinin shipi aklýma kendi SP'mi yazarken düþtü þahsen ama aþýðým be aþýk! Çok çikolata parçalý kek gibiler be! <3<3<33<3<3<3<3

Remus'a üzüldüm ama yanýnda en sevdiðim black cadýsýný görünce amaaan ne üzülcem buldu bizim güzelliði eðlensinler dedim :D Çok güzel, tadýmlýk ama tadýný sonuna kadar veren bir hikaye olmuþ. Çok mu çok beðendim!

Devamýný buradan getir, baþka yerden de olur. Sonlarý olmasa bile olabilecek en güzel çiftlerden olurlar bence. Birde bunlarý senden okuduk mu oh <3

Ellerine, emeðine saðlýk Violet! Yeni hikayelerde görüþürüz :*



Yazarýn Cevabý:

Ahahgfahj bir þippera feels geçirtebildiysem ne mutlu bana :D Ya aslýnda ben de seviyorum bunlarý ama niye yazmýyorum bilmiyorum, muhtemelen hali hazýrda milyon tane yarým ficim olduðundandýr ama... Buna devam etmem de, belki sonra bi one-shot yazarým ilham gelirse. Benim ilk þiplerimden falan Remus/nrarcissa, hani sen hatýrlatýnca nostalji bastý bi. <3

Beðenmene çok sevindim, yorum için teþekkürler Melissa :*


Böðürtlen Yahut Vaftiz Babalýk Sorunsalý Üzerine Bir Deneme

austenviolet Praetorium

Böðürtlen Yahut Vaftiz Babalýk Sorunsalý Üzerine Bir Deneme
austenviolet Praetorium

Lily ve James’in, Harry’ye bakýcýlýk yapmasý için Sirius’u çaðýrdýklarý bir gün.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 6 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Harry Potter, James Potter, Lily Evans Potter, Sirius Black
Etiketler: Fluff, Genel, Komedi
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: keyword
1 Blm | 1184 Kelime | 126 Kere Okundu
21/12/14 Tarihinde Yaynland | 21/12/14 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 05/01/15
Blm: Blm 1: Böðürtlen Yahut Vaftiz Babalýk Sorunsalý Üzerine Bir Deneme

Beendim

Violeeeet :))

Yahu sitede ilk bunu okudum ben? Ama sana yazdýðým yorum sýrasýnda elektrik gitti -,- sonrada sýnava geç kalan bir Mells evden fýrladý yorum kaldý. Ama hazýr girmiþken hemen aklýmdaydý yazýveriyim dedim :)

Çok tatlý, eftarfýna neþe saçan bir one shot olmuþ. Adeta maviþ maviþ kalpler oldu etrafta<3<3<33<3 Sirius ve o mükemmel vaftiz babalýðý zaten <3

Lily'nin tepkileri, Sirius'un pervasýzlýðý içim ýsýndý sahiden. Hele o lunapark olayýnda bir kahkaha attým. Sirius bu kýzýl güzel ne bekleriz ki? :)

Ve ellerine böðürtlen bulaþtýrmýþ Harry. Gözümde canlandý bir sevindirik oldum. Dün bana gelen minik kuzenimi öptüm ýsýrdým Harry'e yapamadým diye kkjfkj

Bana tek laf düþer. "Ellerine saðlýk Violet." çok çok güzel olmuþ. Çok neþeli kýpýr kýpýr. Devamlarýný bekleriz vallahi :))

Yeni hikayelerde yorumlarda görüþmek üzere. Öpüyorum çok çok :* <3

 

 

Not: Ben bunu okuduðum sýrada Tumblrmda açýktý ve o an karþýma bir gif çýktý dedim tesadüfün bu kadarý. Ýki tanesini atýyorum bak :)

 

 



Yazarýn Cevabý:

Melllss!!! <3 Hoþgeldiin :D ay cidden mi? mutlu oldum :))

Beðenmene de sevindiim, valla þart flufftý, prompt  tatlýydý, Siriusve Harry tatlýydýý, ben sadece aracýyýmiþlkjh :D teþekkür ederim yaa <3

Ay ben onu yerim ayrýca yeriimiþlkjh ne güzel bi þeysin seeen *tavþaný okþar monitörden*


Amortentia

polyjuicepotion Praetorium

Amortentia
polyjuicepotion Praetorium

Daphne Anderson, gümüþ ve yeþil dolu soy aðacýnda, safkanlýðý sýfat sayan ailesi tarafýndan kabul edilmiþ Gryffindorlu bir kýzdý. (Draco Malfoy/OC)
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 15 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Dean Thomas, Draco Malfoy, George Weasley, Ginny Weasley, Hermione Granger, Luna Lovegood, Neville Longbottom, Seamus Finnigan
Etiketler: Fluff, Hurt/Comfort, OC, Slash, Spoiler, Dram, Genel, Romantik
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: Amortentia, Draphne
2 Blm | 1154 Kelime | 210 Kere Okundu
04/01/15 Tarihinde Yaynland | 08/03/15 Tarihinde Gncellendi
Devam Edecek
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 04/01/15
Blm: Blm 1: Hogwarts'a Geri Dönüþ

Beendim

POLLYYYYYY!!!!!'1!!!!!!1111!!!

 

SELAM. Ay capslock açýk kalmýþ hbchbjfhbjd.

Siteye girdim þmyle bir bakayým dedim ve AMORTENTÝA! Nasýl bir çýðlýk attým anlatamam. Bizim apartman kalktý yani. Ýngilizce defterlerimi fýrlattým ve hemen heyecanla okumaya koyuldum.

Tabi ben þok, ben iptal ben vefad.

Eski bölümleri bekliyordum böylelikle okumadýðým eksikleri tamamlarým diyordum **ki bu arada sevgili Poly bana son attýðýn bölüme yorum atmamýþým yarým sena olmuþ yahu, kendimi suçlu hissettim. Bu hafta finaller bitiyor sana onu atacaðým :))) **kii kiii baktým bir not!

Dört yerine altýncý sýnýftan baþlayývermiþiz. Olsun dedim. Ben böylede okurum. Yeterki biricik Daphne'miz olsun <3<33<3<3<3<3

Tabii bizim o pür neþe kýzýmýz gitmiþ durulmuþ büyümüþ gelmiþ :( Daphnecim dök içini bana canýsý dök konuþalým valla bende çok dertliyim be kuzum :( Tabii keza Draco! Ah onada bi haller olmuþþþþ. Tabii biz çatlýyoruz burada bölümleri merakla bekliyoruz çünkiiim çok olaylar olmuuuþþþþ.

Ailesi, okul ve Draco. Daphne neler neler atlattý kim biliiirrr??? Ama bizler sadýk ve sabýrlý **ne kadar olabiliyorsak fdjkfkjkf** okuyucular olarak buradayýz efem.

 

Poly'cim :) Güzel olmuþ çok beðendim kýsa ama bir çok detay ve düþünce barýndýran bölümdü. Ki ktadý damaðýmda kaldý eminim diðerlerinde de öyledir. Nele olup bittiðini merakla merakla bekliyorum. Ve yorumu sonlandýrýyorum. Diðer yorumcuklarda görüþmek üzere. Emeðine saðlýk :))



Not: Bu arada buradaki ilk yorumum. O da sana nasipmiþ. Ben bunu yollayana kadar kimse yazmazsa da Amortentia'nýn da ilk bölümü olacak :)

 

He dur gitmeden bhfjbhfgjh George nerede? Diðerleride yok ortada tabii. Benim aklým oralarda. Nerde güzel gözlüm Harry? Yakýþýklý George ve muhteþem yakýþýklý ikizi? Meraklaaaan bekliyoruuuz. Hadi Mells kaçar. Öpüyorummm :))



Yazarýn Cevabý:

HEEEEEY <3 AY BU YORUMU GÖRÜNCE KALDIM ÖYLE, O KADAR KISA ÞEYE BU KADAR UZUN (ÜSTELÝK ÇABUCAK) YORUM BEKLEMÝYODUM ÇÜNKÜ. <3

askjdas selam :D aslýnda fýrlatmayaydýn yani duruyodu bak sitede sonra da þey yapabilirdin... :P *anne modlu poly* *ders mi çalýþýyodun bilemedim ama* askdjhasd AHAHAHAH OLEY ÞOK KISMI GÜZEL. :P AMACIM BUYDU.

sorun deðiil, ne zaman rahatsan at yorumunu ^.^ ayy daphne'yi ben de o kadar özledim ki, valla, en sevdiðim varlýklardan biri dünya üzerinde <3 onsuz o kadar zaman geçirdiðim için kendime kýzdým yani adkjhasd yaa valla, onu geçen gün Licenta'yla konuþtuk hatta, eh malum 6. sýnýf, hani ortam karanlýk, biraz eksilmiþ sanýrým. bilerek de yapmadým valla, öyle çýktý yazarken, planlamamýþtým ruh halini pek çünkü. SAFKASF BEN BÝ SANA GÖNDERCEM DAPHNE'YÝ :D yani zaten on saat iç dökücek muhtemelen :P

ya yerim ben <3 umarým beðeniceðin þeyler olmuþtur <3 VE UMARIM DEVAMINI DA BEÐENÝRSÝN!

not: GURUR DUYDUM. DAPHNE'YE DE ÝLETÝCEM HEYECANLI HEYECANLI BEKLÝYODUR ÞÝMDÝ O. (gerçi heyecanlý heyecanlý deðildir daha ama söyleyince heyecanlanýr o ben biliyorum onu :P)

george yerinde, yani þaka dükkaný'nda :D güzel gözlüm harry de iþlerinde, öyle yani :P söyledim zaten ama golden trio'yla pek yakýn deðil daphne burda, yani alakalarý yok diyebilirim. HER ÞEYÝ UNUT SEN ÞÝMDÝ ÇOK SPOILER VERMEM GEREKÝCEK AÇIKLAMAYA KALKARSAM. :P ben de çok öpüyorum, teþekkür ederim bu güzel yorum için, iyi ki yazmýþsýn! :3


Dance in the Library

silver Onaylý Yazar

Dance in the Library
silver Onaylý Yazar

Ted, Andromeda için okulun tüm Felix Felicis stoðunu tüketebilirdi.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 7 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Andromeda Tonks, Ted Tonks
Etiketler: Fluff, Komedi, Romantik
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: Andromeda Black Tonks
1 Blm | 614 Kelime | 45 Kere Okundu
10/01/15 Tarihinde Yaynland | 10/01/15 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 11/01/15
Blm: Blm 1: One Shot

Beendim

Sýrf þöyle dünya tatlýsý, romantik olan ama aslýnda ortasýnda olan erkekler yüzünden sevgili yapacaðým. **yalnýzlýk iyi diyor iç sesim** öhöm ben daðýlmýyým hjvfhd


 


Selam Su! :)


Ya ama ama ama ben bunlarý yerim yerim yerimkiii. Ne kadar güzeller böyle? Hogwarts kim bilir kaç tane böyle dünya tatlýsý, gizli aþýka kucak açtý... **bizede açaydý keþke, iç çekiyorum, mektubum hala yok**


Ýþin içinde Ted'in parmaðý olduðunu sezmiþtim ama Felix iþine "oha yaaa" diye haykýrdým doðrudur. Allah'ýmmm ne tatlý þu Ted? :(


Bu arada "birkaç Slytherin, iki Ravenclaw, bir Hufflepuff -Ted- ve iki Gryffindor kalmýþtý. Yemek tarifi gibiydik." kýsmýnda baya bir yüksek sesle güldüm ya. Çok hoþuma gitti :D


Genel olarak BA-YIL-DIMMM!!! Çok mu çok güzeldi <3 Zaten nerde bir Black varsa damlarým oraya ndhsgdgsf <3 BLACK FAMÝLY <3


Ýkisinin uyumunu yakalamýþsýn sen. Baya iyi olmuþ oturmuþsun ve su gibi geçiveriyor hikaye bu sebepten. Gülümseyerek okudum bu güzel ikiliyi :)


Ama en sevdiðim kýsmý dans muhabbetiydi. Çok romantik bir þeydi. Bilmesine raðmen bilmemek <3


Ben susuyorum ve sana þapka çýkartýyorum.


Ellerine, emeðine, kelimeleri saðlýk. Görüþmek dileðiyle :)


Sihirle ve ilhamla kal Metis! :) :*


 


 


EDÝT: Þarký için de bir on puan veriyorum. Favorilerimdendir kendisi. Severim. Çok güzel uymuþ :)



Yazarýn Cevabý:

Selam, Mells!

Yaaay cok mutlu oldum cifti sevmene! Tedromeda ciftine olan ilgim cok buyuk cunku!

Aaah ah, Ted'den varsa ben de isterim :D

Hahaha, yemek tarifine guldurmus olmak guzel :)

Black ailesini ben de cok seviyorum. Siralamam Andromeda-Sirius-Narcissa-Regulus. <3

Yaaa Tedromeda uyumu yakalamak icin 15 bolum ve birkac one shot yazdim. Nihayetinde basarmis olmak harika <3

Romantik olmasini istemistim, sevindim!

Cok cok tesekkurler! Sarkiyi ve piyanisti ben de severim.

Sen de, Melissa! Gorusmek uzere! <3


Sev Beni

Calypso Onaylý Yazar

Sev Beni
Calypso Onaylý Yazar

"O kýzlarý sevme. Söz ver, Lucius."
  
The Wizarding World of Harry Potter • PG • 4 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Lucius Malfoy, Narcissa Malfoy
Etiketler: Angst, Dark, Romantik
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: Malfoy Ailesi
1 Blm | 1475 Kelime | 94 Kere Okundu
10/01/15 Tarihinde Yaynland | 10/01/15 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 11/01/15
Blm: Blm 1: Tek Bölüm

Beendim

Uyyy neneeemmm. -dghhsdfsdhg iyice þive yaptým burada ben ya. Öhöm :D

Hikayeye baþladým. Bir durdum anlayamadým ilkten. Hani böyle baþlangýç beklemiyordum. Ama sevdim :D çok deðiþik bir konuyla, güzel bir ikiliyi anlatmýþsýn ve muhteþem anlatmýþsýn Calypso, tebrik ederim :)

Narcissa benim sevdiðim karakterlerden birisidir. Ne yazýkki aynýsýný Lucius içisöyleyemem bfdjdhfj **piþman deðil** Aralarýnki kimyayý nakletmen çok güzeldi ancak en beðendiðim Narcissa'nýn tam kafamdaki haliyle örtüþmesiydi.

Olay farklýydý ve bu hikayeyi, aralarýndaki svegiyi daha hoþ güzel kýldý. Bayýla bayýla okudum! :) Devamlarýnýda beklerim þahsen.

Ellerine, emeklerine, kelimelerine saðlýk.Baþka hikayelerde görüþmek dileðiyle. Sihirle ve ilhamla kalýn :)



Yazarýn Cevabý:

Výþ aneeeyyyy... Ben de karþýlýk vereyim o halde :D

Sert bir baþlangýç oldu gerçekten. Bir an bir duraksama olmasý, "Yanlýþ hikayeye mi týkladým acaba?" denmesi falan normal tabi. :D

Narcissa'yý hepimiz seviyoruz da Lucius'u seven sayýlý kiþi var zaten. :D Narcissa'nýn tepkilerini yazarken cidden çok düþündüm, benim tepkilerim çok daha farklý olurdu, onlarý düþünmeden yazmaya çalýþtým. Ayarýnda olmuþ sanýrým, iyi bari. :)

Olay cidden farklýydý ve fikri veren de Miradipity oldu. Yoksa benim haklýma böyle bir kurgu gelmezdi.

Çok çok teþekkür ederim yorumun için. Görüþmek üzere. :)


Grow Old With Me

Luna Onaylý Yazar

Grow Old With Me
Luna Onaylý Yazar

Kenna'nin Bash'e vermeye korktugu bir haber vardir.
  
Reign • G • 2 Yorum Beendim

Ana Karakterler:
Etiketler: Fluff, Dram, Romantik
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri:
1 Blm | 816 Kelime | 14 Kere Okundu
17/01/15 Tarihinde Yaynland | 17/01/15 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 23/01/15
Blm: Blm 1: Grow Old With Me

Beendim

LUNAAAA SANADA SARILABÝLÝRMÝYÝÝMM??? <3<3<3<33<3

Ya ben Reign fandomlarý gördükçe adeta bir kuþ oluyorum yaaaa. Ne güzel yazýn yazýn siz ben okurum <3<3<3

Konu muhteþem. Umarým bunu dizinin ilerleyen bölümlerindede görebiliriz. Þahsen bir bebek, helede Bash&Kenna çiftinin bebeði çok güzel bir renk olacak dizide. Rüyadaki bebek zaten.... Bir kýz! Bencede kýz olmalý, gözleri Bash'e benzeyen bir kýýýzz. -Allah'ým bu gözleri ben kendi kýzýmdada isterim þahsen fhbdfhbfdh amin.-

Devamlarýný yaz. Her çifti yaz, yaz en ben okurum okurumm <3

Ellerine emeðine saðlýk. Çok mu çok beðendim :) Bol ilhamlar :))



Yazarýn Cevabý:

Aww tabi ki! *hugs you back*

Yazariz istedigin kadar haha, ilk Reign ficim oldugu icin baya gergindim ama sanirim gittikce isiniyorum fandoma. Licenta'nin betaligini yaptigi bir mini hikayeye basladim bile *reklamini yapar*

Gozleri Bash'e benzeyen bir kiz, ay tapilasi. Dizide de gorur muyuz bilmiyorum ama hayali bile guzel!

Sirayla her cifte gelecegim umarim, Mary/Condé bile olacak umarim. Onlari yazmayi cok istiyorum :D

Cok tesekkur ederiim <3


Gece Kraliçesi

Licenta

Gece Kraliçesi
Licenta

Sevdiðiniz birine veda etmenin pek çok yolu vardýr. Ama aslýnda hepsi aynýdýr.
  
Reign • G • 2 Yorum Beendim

Ana Karakterler:
Etiketler: Spoiler, Dram, Genel
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: keyword
1 Blm | 590 Kelime | 27 Kere Okundu
17/01/15 Tarihinde Yaynland | 17/01/15 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 23/01/15
Blm: Blm 1: Tek Bölüm

Beendim

Ýrem Ýrem Ýreeemmmmmmm. Sana sarýlabilir miyiiiimmmmm???

Ya ya yaaa <3<3<3<3<3<3<33

Bunu görnce nasýl sevindiim, nasýllll. Ya ben Reign'i çok mu çok seviyorum. Ama bilindiði üzere pek fic yok :( Siteye girdim ne var ne yok derkeeeen GECE KRALÝÇESÝ!  Hemde en sevdiðim çift <3 Kenna ve Bash. Tabii çiftin yaný sýra konu çok güzeldi.

Kenna'nýn Pascal'ýn ölümünü kendi içinde nasýl yaþadýðý, düþünceleri, onun ölü bedenine gösterilen saygý... Çok güzel iþlemiþsin. O hüzün, Bash'le iliþkisi. Diziden bir kesitti adeta.

Ellerine emeðine saðlýk sevgili yazar. Senden yeni ficler bekliyorum. Ben varým okurum yorumlar yaparým. Yaz sen yazzz :))

 

Ellerine emeðine saðlýk Ýremc. Görüþmek dileðiyle. Bol ilhamlar :)



Yazarýn Cevabý:

AY DEDIM BUNA YORUM MU GELMIS NE SJAKSJJAKA

Fandomsal olarak cok yalniziz! Okuyanimiz yooook *homkurur* Valla yazmaya calisiyorum da diziye yazmaya aliskin degilim cok zoruma gidiyor ama sen oyke diyince bi sevindirik oldum tabiki.

Kennash'i ben de cok seviyorum <3 Pascal'a da mis aglamistim kkdksk Cok tesekkur ederim efenim yorumunuz icin, sana da!


Tehlikeli

austenviolet Praetorium

Tehlikeli
austenviolet Praetorium

Draco Malfoy ve tehlikeli bir þeyler.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 13 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Blaise Zabini, Draco Malfoy, Harry Potter, Pansy Parkinson
Etiketler: OOC, Genel, Komedi
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: keyword
1 Blm | 1683 Kelime | 107 Kere Okundu
22/06/15 Tarihinde Yaynland | 22/06/15 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 28/06/15
Blm: Blm 1: Tehlikeli

Beendim

Violetýmmmmmmmmmmmmmm <3<3<3<3<3<3<3<3 **Melissa kollarýný kocaman açar**

Bayadýr yoktum ortalýkta, yavaþtan göz atýyordum siteye Rastgelede karþýma çýktý. Ya baþýnda açýklama yapýnca anlamadým ama okudukça... Yaaa hahahahhahah saat 01:47. Þu an sahur hazýrlamam lazým ama mutfak masasýna kurulmuþum Laptopýmla hikaye okuyorum :D

Ve ben buna BA-YIL-DIM!

Hahhahahah çok eðlenceli olmuþ. Baþkada yaz yani hani demiþsin ya þarta uydumu falan. Uymak ne kelime yahu mükemmel olmuþþþ. Cidden eðlenerek okudum ben.

Draco'nun o yorumlarý cidden güzeldi.

Ya bunu sevmemin bir diðer nedeni de bizlerde yazarken en azýndan bende oluyor, karakteri yaný baþýmda buluyorum. Ben öyle demem. Bak þu bakýþý atarým þöyle derim gibisinden. Onu andýrmýþ çok eðlenceliydi :D

 

Þu an saat 03:11 annemden baskýn yedim o sýrada ara verdim yoruma :D neyse çok uzatmayacaðým. Çok güzel olmuþ Violetcýmmm. Ellerine emeðine saðlýkk.

Hala þu “Hatýrlat, bir ara babama söyleyeyim de sizin eve bir gulyabani salsýn.” Kýsmýna gülüyorum ya hahahahha.

 

Neyse hadi kaçtým benn. Öpüyorummmm. Yeni hikayelerde görüþürüüüz :*



Yazarýn Cevabý:

Selam, hoþgeldin Melissa :) Valla þartý ben de bayaðý zor anladým bu tur ahgfds aama deneme yanýlmayla tutturduk galiba  :D Çok zevkli bir challenge oldu gerçekten.... Senin sahuru azcýk sabote etmiþiz ama :p

Eðlenceli bulmana sevindim! Karakterle konuþmak güzel aslýnda, hani, karakterin sesini kafanda duysan bilirsin ooc yazmazsýn kazara... Ben de arada durup dinleirm yazarken karakteri; ama ilk defa o da kendini yazdý tabii :D

Çok teþekkür ederim Melissa, beðenmene sevindim... Görüþmek üzere! <3


Badem Çiçeði
austenviolet Praetorium

Çapulcularýn son senesinde, James'in kuzeni Beauxbatons'dan Hogwarts'a gelirse neler yaþar?
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 62 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Albus Dumbledore, James Potter, Lily Evans Potter, Mary McDonald, Minerva McGonagall, Peter Pettigrew, Regulus Arcturus Black, Remus Lupin, Severus Snape, Sirius Black
Etiketler: Dram, Genel, Komedi, OC, OOC, Romantik
Dil: Türkçe
Beta: | Artist: Lucid
Seri: #03 Çapulcular Günü: Gerçek Evinde
24 Blm | 45011 Kelime | 3288 Kere Okundu
07/07/15 Tarihinde Yaynland | 24/11/19 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 04/03/19
Blm: Blm 1: Giriþ

Beendim

Diðer tarafta okumaya baþlamýþtým ama çok ilerleyememiþtim. Þimdi sen bölüm atmýþken tekrar baþtan baþlayayým bakayým. :)

Kalemini aten seviyorum. Kurgularýn ise ayrý olay zaten. Güzel bir hikaye olduðuna baþlamadan eminim!

Ellerine emeðine saðlýk Violet, ilerideki yorumlarda görüþmek üzere. :*

Yazarýn Cevabý:

Ay merhaba, hoþgeldin <3

Þimdi efendim bu ficin yedi yýl önce baþladýðýný düþünürsek, ilk bölümlerdeki bütün rezillikler için özür diliyorum adfghjjjj Onlara katlanabilirsen, sonradan düzelme var :D

Umarým beðenerek okursun Melissa, merakla yorumlarýný bekliyorum. Görüþmek üzere! :*


Avengers Day

Ninfea Onaylý Yazar

Avengers Day
Ninfea Onaylý Yazar

Her sene 1 Ekim'de New York'ta düzenlenen bir Avengers Günü olsa ve çocuklar bu bir gün boyunca Avengers Kulesinde kahramanlarla zaman geçirse, nasýl olurdu?
  
Marvel • G • 5 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Anthony Stark, Clinton Barton, Jarvis, Natalia Romanova, Robert Bruce Banner, Steven "Steve" Rogers, Thor Odinson
Etiketler: Fantastik, Genel
Dil:
Beta: | Artist:
Seri:
1 Blm | 2324 Kelime | 69 Kere Okundu
01/10/15 Tarihinde Yaynland | 01/10/15 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 12/10/15
Blm: Blm 1: One-Shot

Beendim

Selam selam selaaam! :)

Ya kahkahalarla okudum. Avnegers hayraný birisi olarak gözüme takýlmýþtý hikayen ve en kýsa sürede okuyacaðým demiþtim. Nasip bugüneymiþ. Böyle eðlenceli one-shotlar bekliyorum senden. Lütfen! :)

Ekibi çok güzel yansýtmýþsýn. O dialoglar olsun, düþünceler olsun çok iyiydi. Bir çok yerde güldüm. Hani yazardým da ama hikayeyi komple buraya atmam gerek :D

Gözümde 45 çocuk, kule ve þaþkýn Avengers ekibi görünüyor hala. Çok beðendim. Ellerine emeðine saðlýk! Yeni hikayelerde görüþürüz! :)



Yazarýn Cevabý:

Komþuuuuummmmm merhaba! <3

Yorumuna nasýl sevindim, anlatamam. Öncelikle çok teþekkür ederim.

One-Shot var yine aklýmda cadýlar  ayramý için, ayrýntý vermeyeyi  ama yetiþtirebilirsem etkinlikte yayýmlayacaðým.

Ah, o ekip  benim her þeyim. Yazarken ben de çok güldüm, eðlendim ama okurlarýn tepkisini de çok düþündüm.

Sadece ben mi gülüyorum, yoksa gerçekten komik mi diye çok tereddüt ettim. Ama yine de eklemek istedim :)

Ve beðenilmesine çok sevindim gerçekten.

Çoðu yerde güldürebildiysem ve karakterleri iyi yansýtabildiysem ne mutlu bana.

O 45 çocuðun yerinde olmak isterdi  valla :D

Yorumun için çoook teþekkür ederim, güzel komþum <3

Yeni hikayelerde görüþmek umuduyla, hoþça kal! :*


Brehus

austenviolet Praetorium

Brehus
austenviolet Praetorium

Sirius ve Regulus'un "minik" sýrrý.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 4 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Regulus Arcturus Black, Sirius Black
Etiketler: Fluff, Hurt/Comfort, Genel
Dil: Türkçe
Beta: Atalente | Artist:
Seri:
1 Blm | 1196 Kelime | 93 Kere Okundu
23/05/16 Tarihinde Yaynland | 23/05/16 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 03/04/18
Blm: Blm 1: Brehus

Beendim

Bir Sirius-Regulus hikayesinin sonunda gözlerinde mutluluk ýþýltýlarý ile bulunmaktayým.
Okuma listeme eklediðim ama bir türlü okuyamadýðým hikayeni biraz önce çay molasýnda okudum bitirdim ve yine fazla mý fazla sevdim.
Regulus ve Sirius'u anlatan hikayeleri çok seviyorum. Çapulcu bireylerinden birisinin bulunmasý benim için yeter ama Black ailesi hep ilgi mi çeken bir aileydi benim. Özellikle iki zýt kutup olan Reg ve Siri.
O duyguyu okurken hissettim, özellikle Sirius'un sarýlmadýðý yerde. Ýçim acýdý. Kardeþe sahip olmak çok güzel bir þey ve onu böylesine hayattayken yavaþça kaybetmekte çok kötü.
Regulus bir þeyler karýþtýrýrken ben Kreacher ile, Sirius'a tuzak kuruyor sandým bir an :D ama köpek ortaya çýktýðýnda bir 'yaaa' nidasý koyverdim. Sirius onunla bað kuracaðý en baþýndan belliydi. Kýskanma Reg <3 kan çekiyor sjsjsjs
Çok çok güzeldi. Zaten senin hikayelerini beðeniyorum ama bunun tadý daha ayrýydý. Baþka Black ailesi hikayeleri bekliyorum senden! :)
Görüþmek üzere :*

Violet yazým hatalarý için özür dilerim. Ofiste hýzlý hýzlý yazýyorum bunlarý sjsjsj daha söyleyeceðim þey vardý ama kýsa kestim yorumu. Hadi ben kaçtým :*

Yazarýn Cevabý:

Sürpriz yoruum, ne güzel, hoþgeldin :D Unutulmuþ hikayeler hatýrlanýnca nasýl seviniyorum :) 

Sirius ve Regulus'un hikayesi çok hüzünlü cidden, yazmasý da zor aslýndaa, doðru anlatmak falan... Black ailesi cidden anlatýlmayý bekleyen pek çok hikayeye sahip bence.

Beðenmene sevindim, umarým baþka hikayelerde tekrar görüþürüz Melissa :) Çok teþekkürler ve rica ederim ya, özür dilemene gerek yok yazým hatasý yapaný sözlükle dövmüyorum akjhghjkllkj (Henüz)


Puding

Raven Onaylý Yazar

Puding
Raven Onaylý Yazar

Bulutlarýn üzerinde uçuyordu ve bunun tek nedeni uyuþturucu deðildi.
  
The Originals • PG • 1 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Kol Mikaelson
Etiketler: AU, Drug, OC, OOC, Smut, Romantik
Dil: Türkçe
Beta: Selemetis | Artist:
Seri: Ýkizler Meclisi, #02 EKG
1 Blm | 922 Kelime | 17 Kere Okundu
01/11/16 Tarihinde Yaynland | 01/11/16 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 03/04/18
Blm: Blm 1: One-Shot

Beendim

Selam! :)
Kol Mikaelson adýný görmem ile damlamam bir oldu. Tabii okumam geç oldu ama atalarýmýz ne demiþ? Geç olsun güç olmasýn.
Kol'u OC'ler ile çok daha seviyorum. Sanýrým bunun nedeni onu Davina ile yakýþtýramayýp deli gibi kýskanmam da olabilir sjjsjsjs odaklan Mells odaklan!
Konu Kol Mikaelson olunca dikkat daðýnýklýðýnýn olmamasý imkansýz deðil mi?
Ne diyorduk? Evvet! Hikayeyi diyorduk. Ben beðendim ama parti kýsmýný biraz daha uzatabilirdin. Yani kalemin çok güzel ve oralarý senden okumak zevkli olur. Hatta bir partide olan bir Mikaelson aksiyonunu da seve seve okurum. Belki bir gün ilham gelir yazarsýn ne dersin? :D
Kol çok fazla OOC'ye kaçmamýþtý. Genelde kadýn karakterini önde tuttuðun için o biraz daha pasif kalmýþ, yoksa bence Kol ayný Kol<3 Ama onun o kurnaz tilki havasýný acýcýk daha belirtebilirsin <3

Cleone sana katýlýyorum “Çünkü tatlýsýn ve aksanýný seviyorum.” o aksana aþýk olunmaz mý? Bu adama aþýk olunmaz mý? Ah Kol ah...
Kol benim her zaman favori kökenim olmuþtur. Tüm Mikaelson ailesine baðlýyým ama Kol?....
Ben çok beðendim. Daha fazla Kol fic'i yaz <3 Bende bir gün düzenlersem elimdekileri buraya atacaðým. Eline emeðine saðlýk ev arkadaþým! Yeni hikayelerinde görüþürüz :)
Bu arada biz Harley gibi Puddin' dediðini duyar olduk :')

Yazarýn Cevabý:

Merhaba, hos geldin ^.^

Aslinda Cleone un ayri bir hikayesi de vardi djshsvs Sildim galiba ama. Kolvina dansa Koleone benim de tercihim. Davinayla dinamikleri basta iyi olsa da sonra bayaa bozdu.

Aslinda dedigin gibi daha ayrintili yazabilirdim ama bu etkinlik ficiydi, yanlis hatýrlamýyorsam son anda katilmaya karar verip bir gecede 3 fic yazmistimdjsjsbsb

Ya ben de Kol'u seviyorum, genelde cilgin karakterleri sevdigimden sanirimdkshsb eger prompt verirsen senin icin bir fic yazabilirim ;)

Ve senin de ficlerini bekliyorum;) Gorusmek uzere, yorumun icin tesekkur ederim <3


Something Borrowed

Marisol Onaylý Yazar

Something Borrowed
Marisol Onaylý Yazar

Lily’nin, Sirius için yeni bir þey, eski bir þey, mavi bir þey, ödünç alýnmýþ bir þey bulmasý gerekir.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 8 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Lily Evans Potter, Remus Lupin, Sirius Black
Etiketler: *Harry Potter, Fluff, Romantik, Slash
Dil: Türkçe
Yarma: Yýlbaþý Büyüsü
Beta: | Artist:
Seri: Wolfstar
1 Blm | 1374 Kelime | 104 Kere Okundu
17/12/17 Tarihinde Yaynland | 17/12/17 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 16/02/18
Blm: Blm 1: One Shot

Beendim

Gözlerimden kalpler fýþkýrdý! :)
Selamlar. Pat diye girdim birazcýk ama jsjsjsj Hikayenin konusu deðiþikti. Wolfstar olacaðýný biliyordum, Remus'u daha erken bekledim ama tam yerinde sahneye girdi! Ve çok güzel bir 'ödünç alýnmýþ bir þey' verdi. :')

Ama beni yine de can evimden vuran kýsým tamamen James'in vermiþ olduðu o eski bir þeydi. Olanlarý düþününce onlar gerçekten ailenin karþýlýðý. Jamie yine güzel düþündü <3

Þuraya bir yere koþturan Lily tatlýlýðý ve sürekli azar yiyen Peter'ýn þapþallýðýný da eklemek istiyorum.
Çok hüzel bir hikaye olmuþ sevgili yazar. Ellerine, emeðine, yüreðine saðlýk! :)

Görüþmek dileðiyle.

Yazarýn Cevabý:

Merhaba Melissa, ay bu çok güzel bi baþlangýç oldu <3 Bu benim çok severek yayýmladýðým bir fic oldu, Çapulcular arasýndaki bað -gammazlama olmadan hele- öyle hoþuma gidiyor ki. Beðenmene çok sevindim, yorumun için çok teþekkür ederim <3


All is Dream
Ninfea Onaylý Yazar

Kalp krizinden ölen bir Tony Stark ve çok daha fazlasý...
  
Marvel • G • 2 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Steven "Steve" Rogers, Tony Stark
Etiketler: Depresyon, Dram, Slash
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri:
1 Blm | 1140 Kelime | 46 Kere Okundu
21/12/17 Tarihinde Yaynland | 21/12/17 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 16/02/18
Blm: Blm 1: One-Shot

Beendim

Ay aðlýycam sanýrým...
Ýþ yerinden okudum ve yazýyorum sana þu an sevgili Ninfea. Okurken, arkamda Kazým Koyuncu - Ayrýlýk Þarkýsý çalýþýyordu. Kaderin cilvesi iþte. Ýkisi bir arada iyi kombinasyon deðilmiþ.
Tony'nin böyle olmasý içimi acýttý. Çünkü nedense hep onun savaþ alanýnda ölmesini istiyorum. Savaþýrken, sevdikleri için, iyi þeyler için. Ama böyle okuyunca... Ya ne üzüm bak :(
Friday'e biþicikler demiyorum. Yazýlýmýna virüs göndericem onun. Devrelerini yakýcam. Konuþsaydý ne olurdu ha? Tam Steve'de açýlma kararý almýþken... Zaten aþk ne zaman birinin yüzünü güldürür ki? :)

Jarvis olsa her þey farklý olurdu belki. Jarvis'imiz çýk gel olduðun yerlerden...

Tony'i bulduðu kýsým çok güzeldi. Yani yazýn olarak diyorum :) Hala çabalamasý, kendini kaybetmesi, uyanmayacaðýný fark etmesi... Mezarlýk baþýnda duran bir Steve var gözümün önünde þu an...

Yorum baya kopuk oldu ama ben, kaybettim kendimi buralarda... Ninfea lütfen bunu telafi için þöyle boool fluffy bir Stony yaz. Yüreðim acýyor çünkü :(

 

Baþka hikayelerde görüþmek üzere sevgili yazar! Ýlhamýn bol olsun :')

Yazarýn Cevabý:

Merhaba Melissa :)

Yorumun için çok teþekkürler öncelikle.

Hüzün dolu bir hikaye oldu evet, ama sonunu mutlu baðladým, hakkýmý yeme :D

Hepsi Steve'in rüyasýydý neticede. Ama tabii ki Tony'i ucuz bir kalp krizinden kaybetmek kimsenin beklemediði bir durumdu ve kimsenin aklýna da gelmedi bu ihtimal.

Steve'in çabalamalarýný ben de yazarken epey keyif aldým, her ne kadar üzücü bir durum da olsa :)

Fluff bir Stony var aslýnda aklýmda hatta 14 Þubat Hep'ine yetiþtirecektim ama baþlayamadým bile aklým baþka þeylere kaydý.

Ama aklýmda yani yazacaðým, umarým telafi olur.

 

Çok teþekkürler tekrardan, görüþmek üzere!


Falsch
Lily Stark

Tony Stark 'çirkin' kulesinden karýnca gibi gözüken insanlarý izlerken ne yapmasý gerektiðini gayet iyi biliyordu.
"Ne derler bilirsin Natasha; bir baþýný kesersen yerine yenileri gelir. Yenilerinin gelmemesi için ana baþý kesmemiz gerekiyor."
Natasha Tony'nin ne demek istediðini anlamýþtý. Esmer adamýn aksine soðukkanlýlýðýný koruyarak mýrýldandý.
"Hydra'nýn baþýnda Steve var. Onu öldürecek miyiz Tony?"
  
Marvel • PG • 1 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Anthony Stark, Clinton Barton, James Buchanan "Bucky" Barnes, Maria Hill, Natalia Romanova, Nick Fury, Peter Parker/Spiderman, Samuel "Sam" Wilson, Steven "Steve" Rogers, T'Challa, Vision
Etiketler: Bilim Kurgu, Dram, Macera, OOC, Romantik, Slash
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri:
1 Blm | 960 Kelime | 7 Kere Okundu
01/01/18 Tarihinde Yaynland | 01/01/18 Tarihinde Gncellendi
Devam Edecek
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 16/02/18
Blm: Blm 1: Prolog

Beendim

Selamlar! :)
Kapak fotoðrafýný görüp damladým desem doðrudur. Ama knouda baya bir ilgimi çekti. Ve iþteee buradayým.
Baya bir mal oldum desem doðrudur. Cap'in language! dediðini duyuyorum-,-

Sonunu böyle beklemiyordum desem doðrudur. Yani Tony kapýyý zorladýðý sýrada bu iþin iyi yerlere gitmediði belliydi ama o ekranda yazý belirince aklýma Loki'den ziyade, Cap'in de Bucky gibi þeyler yaþamýþ olmasý geldi. Hatta þeytani ikiz bile geldi :D

Keþke öyle olsaymýþ. Hepimizi üzdün Steven. En çok Tony'i...

Kurgunu ve anlatýmýný sevdim. Sadece biraz daha betimleme yaparsan, baþta nerede olduklarýný bir an anlayamadým. Mekaný ve kiþileri daha iyi düþünebilmemiz için. Ben takipteyim! Yeni bölümde görüþürüz :)


Pazar Talihsizlikleri

austenviolet Praetorium

Pazar Talihsizlikleri
austenviolet Praetorium

Bazen unutkanlýk, güzel þeylere sebep olabiliyordu.
  
The Wizarding World of Harry Potter • G • 9 Yorum Beendim

Ana Karakterler: Remus Lupin, Sirius Black
Etiketler: *Harry Potter, AU, Fluff, Slash
Dil: Türkçe
Beta: | Artist:
Seri: Wolfstar
1 Blm | 980 Kelime | 72 Kere Okundu
02/04/18 Tarihinde Yaynland | 02/04/18 Tarihinde Gncellendi
Tamamland
[Bildir]

Yorum Yapan: Melissa Black
Tarih: 03/04/18
Blm: Blm 1: Pazar Talihsizlikleri

Beendim

Selamlar Violet'ým! :)

Wolfstar yardýðýný twitterdan gördüm, þu an ofiseyim hemen damladým eve sjsjsjjs

Remus'un hassas olduðu konunun kahve olduðunu okuyunca 'Ama?' dedim dudak büzerek, 'Çikolata?' derkeeeen Kahve çikolata ikilisini bize sundun :D Ya Remus ile çikolatayý fazla özdeþtiriyorum ve seviyorum. Bilemedim þimdi :P

Remi, caným Aylaðým biraz önce bende boþ bir kavanozla karþýlaþtým ama hemen bi on paketcik aldýrdým. Yaklaþýk iki üç hafta ofiste iyiyiz :)

Nanaaaa. Karþý komþumuz Sirius muuu? Ben evde bir yerlerden fýrlayacak yada Aylak kavanozu o sinirle kafasýna fýrlatacak diyordum. Heyecanlandým þimdi :')

Barmen.... Barmen... Þu an içimdeki perileri uyandýrýyorsun Violet <3 Barmen bir Sirius fikri aklýmda bir sürü þey canlandýrdý...

"Evde onu duyacak kimse yoktu, zaten hoþ, olsa da umursayacaðýndan deðil ya, ama olsa iyi olurdu belki. En azýndan, gözlerini açabilene kadar." karþý komþunla ev arkadaþý olsana yakýþýklý? Çok yakýþýrsýnýz þey çok iyi anlaþýrsýnýz demek istemiþtim *kýzarmýþ emoji*

Remi, bizimde yanaklarýmýz kýzardý. Çok þey etme. Sonuçta karþýndaki... bornozlu... bir... SÝRÝUS BLACK! OH MERLÝN!

(Ve seksi, diye zihni ekledi. Remus onu duymazdan geldi. Keþke vücudunun diðer kýsýmlarý da öyle yapsaydý.) ya sjsjkjsakj kýyamam sana :D

(Komþunuza bu þekilde bir zaaf geliþtirmeniz ne kadar acýnasýydý. Ama Remus bu ana dek bu zaafýyla iyi mücadele ettiðine yemin edebilirdi.) Remus bizim böyle komþumuz olsaydý ohoo yani þey diyorum uslu bir kýz olurduk. Sanýrým. Yada sapýk. Emin olamadým þimdi...

“Lanet olasý sular kesildi, inanabiliyor musun? Yükleme yapmayý unutmuþum, saçmalýða bak, öylece kalakaldým.” gel Remus'a gel Siri <3 ki hiç ikiletmedi kurban olduðum ahahahah Wolfstar duygularým kabardý :’)

Ve beklediðim son!
Violet son kýsmý çok güzel baðlamýþsýn. O nasýl desem o tatlý halleri, ikisinin sýkýntýlarýn güzelce sonuçlanmasýna bayýldým. Ve senin kaleminde en çok sevdiðim þeylerden biri karakterleri öyle güzel yansýtýyorsun ki bize, hiç bir boþluk kalmýyor okurken aramýzda. Hisleri güzel yaþatýyorsun bize. Ellerine emeðine saðlýk, ev arkadaþým. Baþka hikayelerde görüþmek üzere! :)

Yazarýn Cevabý:

Selamlar Melissa :)

Ya çikolata bir ihtiyaç tabii ama bence Remus kahveye de düþkün bi tip, bilmiyorum o yüzden ikisini de yazdým :D

(Barmen!Sirius fikrine âþýðým. Çaktýrmýyoruz. Hiþþ.)

"Çok yakýþýrsýnýz þey çok iyi anlaþýrsýnýz demek istemiþtim "

Asjhgghjkl di mi di mi bence de hem kiradan da tasarruf olur ;))

Ya yorumlarýna bittim ajhjkllkkj içindeki uslu kýzla yaramaz kýz tepiþmiþler resmen Sirius'u gördükçe :D 

SOnu çok  zor baðladým akjhjk ama baðlandý galiba evet. Yalnýz acayip zordu yazmak valla hamlamýþým :/ Yine de beðenmene sevindim <3

Bu þirin yorum için çok teþekkürler :*