Yorumlar: Yaz Bitti

Yorumlayan: globbels Onaylı Yazar
Tarih: 13/01/21 11:55
Bölüm: Çalınmaması Gereken Kapı
Beğendim

Bu kadar uzun bir aradan sonra tekrardan selamlar violet!! Beni özledin mi? ahshshshahsh Hazır birikmişlerin başına geçebilmişken seninkiyle başlayayım okumaya, dedim :D Hadi başlayalım!!

Yaz bitiyordu... Hikayenin en sevdiğim kısımları buralar olabilir bak yemin ediyorum *-* Aşırı yükseltiyor beni, hemen o evrenin içine çekiyor. Bilmiyorum, her bölüm tekrar eden bir kısım ve bölüme çok güzel bir giriş bence, düşüyorum her seferinde bu kısma <3 

Pansy ve Harry'nin atışması müthiş değil mi yaa ahshshah arada Theon da kaynadı ama olsun, birbirlerine laf çarpmaları aşırı hoşuma gidiyor :D 

Anne, bak n'apıyorum.. Fena vurdu burası, içinde kim bilir nasıl fırtınalar var. Hani bir yanı öyle büyümediği için vicdan azabı çekse de bir yanı ihanete uğramış hissediyor ve intikam almak istiyor. Çok kötü bir çelişki yaa, birinin bunu yaşıyor olması üzüyor beni. Evet, bu kişi Harry olsa bile :/ 

Enee, Snape Edebiyat hocası mıymış :D Aa ashahahha şaşırdım bi dk, niye bele oldu ki :D Nedense bir an fizik ya da kimya profesörü falandır diye düşünmüştüm :D Edebiyat şaşırttı beni :D Sevdim ama mihihiihi bir tarafını yazar olarak düşünmek hoşuma gitti, yani tamam edebiyat profesörü olması yazar olduğu anlamına gelmez ama öyleymiş gibi hayal etmesi güzeldi. Yani düşünsene, Harry Snape i tanıyabilmek için onun yazdığı kitapları okuyor :D 

Pansy kudurmuştur var ya en son cevap veremediği için :D yazık oldu ahshhaha 

Hiummmm, profesör hakkında bir iki şey daha öğrendik ama aslında bildiğimiz şeylerdi de, ayhh merak ediyorum Harry ile nasıl konuşmaya başlayacaklar .-. Hadi konuşun artık, karşılaşın, meraklandım iyice. Üstelik ben okumaya o kadar ara vermişken bunun haricinde yeni bir bölüm olmaması da üzdü biraz, kim bilir ne zaman gelecek yeni bölüm :// Globby, içindeki meraklı kediyi dizginle honey :/

Ayyy, konuşmaya başladılar *-* Şükür Harry kaçmadı bu sefer, offf çok heyecanlandım *-* 

Adamcağız nereden bilsin, kızıyor tabii. Ayy, acaba oğlu olduğunu öğrendiğinde ne yapacak? Kucaklamasını beklemiyorum tabii ama acaba inanacak mı, Harry günlüğü mü gösterecek, ne yapacak çok merak ediyorum 🙊

Ayyy içeriye aldıııı!! Oooğğff *-* gerçekten merak ediyorum Harry anlatınca ne tepki verecek, ben içeriye almaz sanıyordum ama resmen aldı içeriye Allaahh! Çıldırdım, off biraz bencillik yapıp iyi ki bekletmişim bu kadar diyorum çünkü imkanı yok bu kadar bekleyemezdim yeni bölüm için. Umarım yeni bölüm de yakında gelir, gerçekten merak ediyorum ne olacağını. Eline sağlık violet, çok güzel, beklenti karşılayan ve daha çok beklentiye sokan bir bölümdü :D Yeni bölümde en kısa sürede görüşmek dileğiyle kendine iyi bak!! :*:*:*:*



Yorumlayan: Ayın Sakini Always Fidelius
Tarih: 21/12/20 22:37
Bölüm: Çalınmaması Gereken Kapı
Beğendim

Selam Violet!

 

Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim, bu bir türlü karşılaşamadılar vs diyorum ama Harry'nin o depresyonu, olası Severus portresi. tetikleyici olay vs düşününlünce bu karşılaşmanın zamanı çık uygun aslında. bu hikayenin temposunu sevdim o açıdan, yavaşlığın rahatsız etmemesi ve doğru hissettirmesi güzel bir şey.

 

öte yandan karşılaştılar ve ne olacak sorusu :) harry'nin onu bulmaya giden kişi olması, ondan beklentileri vs severus'un ne yapabileceği, geçmişte olanlar. şu an burada her yere dallanabilir hikaye. 

 

gerçekten kafanın içindeki gidişatı merak ediyorum. ayrıca eline sağlık, sanki o kapıyı ben çaldım bu bölümü okurken. 

Yazarın Cevabı:

Selam! Hem yazmaya hem yorum cevaplamaya çok geç kaldım biliyorum, kusura bakma.

Ya aslında bize yavaş geliyor çünkü yedi bölüm oldu ama esasen sayfa sayısına bakarsak, bu bir romanın girişi olsa, erken bile karşılaştılar. Ne olacak sorusuna gelirsek inan hiç bilmiyorum akljkl Harry de bilmiyor, neden gitti ne istiyor falan... Sadece bazı cevaplar bulmak derdinde. Onunla beraber biz de göreceğiz neler olacağını.

Kafamın içi ohooo bi görsen alkjhjklkjh neler var neler (bomboştur)

Teşekkür ediyorum Fideliuscum <3



Yorumlayan: Persephone
Tarih: 07/12/20 00:14
Bölüm: Arcmond
Beğendim

WOW!

Violet, başka ne diyeceğimi bilemedim...

Cidden kocaman bir wow (ve alkış emojisi)

Öncelikle eline kalemine sağlık, çok keyif aldım bu hikayenin ilk bölümünü okurken. Beni en çok etkileyen kısım betimlemelerindeki detaylar oldu açıkçası. O kadar güzel anlatmışsın ki her şey kafamda film kareleri gibi canladı! ♥

İkincisi... PANSY VE HARRY ARASINDAKİ MUHABBET ÇOK KOMİK VE TATLIŞ OLMUŞ :')))) Hemen shipledim onları haberin olsun :'))) valla ileriki bölümlerde kızı görecek miyiz bilmiyorum ama olumlu hislerim var bakalım :D

Konu da acayip sardı. Neyi nereye bağlayacaksın çok merak ediyorum. İlerleyen bölümlerde teorilerim oluşmaya başlar. Şimdilik diğer bölümde görüşmek üzere diyelim. Sanırım beni farklı bir hp evreni bekliyor bu hikayede. Şaşırmaya hazırım! Sevgiler ♥

Yazarın Cevabı:

 Selam! Hoşgeldin Persephone! Valla hangisi daha güzel bilemiyorum, eski tanıdıkları tekrar görmek mi yoksa hikayeye yeni okur kazanmak mı :D Her ikisi de sanırım ;)

Ya yorumunu sırıta sırıta okudum resmen, çok teşekkür ederim <3 Pansy'yi görcez tabii ayıp ettin, severitus ve parry bu hikaye. Ha ama şiplemek için erken davranmışsın, seni bayağı uzun bir süreç bekliyor akljhkl

Neyi nereye bağlayacağım ben de merak ediyorum çaktırma :D Okuyalım görelim... Tekrar teşekkürler Persephone, görüşürüüz! <3 :*



Yorumlayan: Ayın Sakini Always Fidelius
Tarih: 07/12/20 00:10
Bölüm: Annemin Sırrı
Beğendim

Remus ve çikolataasıığğ <3 böyle au'larda aklıma hep rowling'in büyü dünyasındaki bazı şeyleri metafor olarak kullanması geliyor. Kurtadam ~ hiv pozitif meselesi gibi. 

Aa ben çikolata ayrıntısına biteceğim sanmıştım ama terapi ayrıntısı ^^ mesleğim resmen bu arada. Yalnız ayrıntılar bir yana remus tam bi remus olmuş, eline sağlık.

Yaz bitiyordu ile başlayan kasaba betimlemelerin çok güzel, söylemiştim tekrar söylüyorum. Tutarlı bir mod var orada. 

Yav böyle ince ince Parry geliyor, sizi yirim 

Bu arada bölüm beklediğim kadar sert geçmedi. Ben özellikle günlükte can acıtacak başka şeyler göreceğiz gibi şeyler tahmin etmiştim ya da yeni bir ipucu bulacak ve daha karşılaşmadan ondan nefret edecek gibi. Tamam harcanmadık neyse ki :)

 

Eline sağlık Violet, içimdeki sabırsız okuyucuyu hala bastırabiliyorum çünkü dediğin gibi zihnindeki akış oldukça doğal bence. Yerinde gidiyor temposu. Alıştım ha epey sık sık yeni bölüm okumaya, kasaba havasına. Ama geçmişi merak ediyorum yavaaş yavaş. Give me more details demek istiyorum sonraki bölüm için ^^

Yazarın Cevabı:

Off oraları var ya eriyerek yazdım eriyerek kendi kendime nasıl hoşuma gitti yaptığım göndermeler alkjhklş :D Ay izninle azıcık şımaracağım, Remus'u yazmayı çok seviyorum ve kolay da yazıyorum, keşke diğer karakterlere de bu kadar girebilsem tabiii... Bkz. Lily. Selam bu arada Fideliuscum :D

Yalnız yaz bitene kadar benim yaz bitiyordulu cümlelerim bitecek, her bölüm daha zor oluyor biliyor musun alkjklş Keşke hiç girişmeseydim diyorum bazen. Ama okurken de hoşuma gidiyor :D

Harcanaksınız bebeğim * Şeytani sırıtış  * Bıçağımı biliyorum yav acele etme :D

Hadi bakalım inşallah sonraki bölümde beklediklerinizi alırsınız. Çok teşekkür ederim yorumun için, görüşürüz <3



Yorumlayan: globbels Onaylı Yazar
Tarih: 06/12/20 23:57
Bölüm: Annemin Sırrı
Beğendim

Ayyy şarkıya kaptırdım kendimi, ilk kısım su gibi akıp gitti. Şey sohbette çok güldüm birazdan ağlayacağım demiştim ya ahshshsh o ağlamalık doz burdaymış, kalbim çıt etti birden...

Remus'un en son Harry'e randevu ayarlaması </3 Adamcağız da üzülüyordur artık elinden bir şey gelmemesine.. Ay şarkıya fena kaptırdım, üçüncüye dönüyorum şu anda :(( 

Hee doğum günü detayının sebebi buymuş demek ki, Lily kendisi değiştirmiş :// Harry için her şeyin yalan olduğunu öğrenmek zor olmuştur. O yıkılma anını da yazarsın umarım, görmeyi istedim. Mazoşist falanım galiba, violet trajedilerine bünyem bağışıklık mı geliştiriyor acaba ahshshsh

Sana iyilik yapmaya çalışıyorum burada ahshshshsh Pansy nin tepesinin tasını attırma Harry, o sıcak çay her an üstüne dökülebilir :D 

Ee bitti. Şey, çok mu hızlı okudum yoksa bu öncekinden de mi kısaydı ahshahah ya tam açılacak hadi devam diyorum, bi bakıyorum bölüm sonu notu karşıma çıkıyor anlamadım ki :D 

Şarkıyı favorilerime ekleyeceğim dördüncüye mi sardım beşe mi sayamadım artık, bölümle birlikte fena sardı. Eline sağlık violet <3 Yeni bölümde, umarım kısa sürede görüşmek dileğiyle. Sohbete geliyorum şimdi ahshahah :D 

Yazarın Cevabı:

Selamlar efenim, yorum cevaplamaya geldim yeni bölüm yazmaya girişmeden önce ilham olsun diye. :D Ay o şarkı beni ne biçim moda soktu var ya, bi oturuşta 1000 kelimeden fazla yazdırdı, teşekkürler Metallica :)

Remus aşırı tatlış bi insan değil mi ya, çok seviyorum <3 Yalnız doğum günü detayını senden başka yakalayan olmadı, helal olsun sana. O yıkılma anını yazmam mı ayıp ettin :D * ellerini ovuşturur *

Ya evet kısaydı akjhjkl özür dilerim ama uzun yazayım desem sıradaki sahneyi bitireyim derken bölüm çok gecikeckti.. Bekletmek istemedim.

Teşekkür ediyorum globcum, iyi dinlemeler şarkıyı da <3



Yorumlayan: Atalente Praetorium
Tarih: 06/12/20 16:25
Bölüm: Her Şeyi Başlatan Sayfa
Beğendim

Ay Parkinson'u paspas yaparken düşünemiyorum ahahahaskfjdlgkdlgk
İnanılmaz alakasız olduğunu biliyorum bence bilerek yapmadın ama istemsizce kendimi Pansy/Harry ilişkisini psikanalitik olarak okurken buluyorum hep bi yedirme doyurma meseleleri allahım bana acil reset
Sevgiiiii neydiii sevgii emektii

Yazarın Cevabı:

Bana garip şekilde mantıklı geliyor bu halleri biliyor musun... Yani ne bileyim, inatçı ve asil özellikleri bu şartlarda kendini gösterir gibi.

Burdan Freud amcaya selamlar alkjhklş yaktı beni şimdi bunlara ne yazsam öyle düşünücem :D Bana da reset :D

Günlüğü yorumsuz geçmen de biraz şey ama... Anladım ben. :)

 



Yorumlayan: Atalente Praetorium
Tarih: 06/12/20 16:18
Bölüm: Zaman
Beğendim

Güncele yetişmeye geldiiim
*Üçüncü paragrafta içinde bi yön vardı diyor ya bence yan o sen de yan demek istemişsin ksjflskflsdkf
Hafızayla ilgili laflarına tav oldum yani ben düştüm şu an off
Ay sağ kalan çocuğun bu kullanımı aşırı ironik ama auya aşırı uygun değil mi <3
Harry annem allah aşkına temmuz sıcağında niye tişört üstüne gömlek giyiyosun evladım
Oooo günlük geliyorrrrr ^^

Yazarın Cevabı:

Ay evet, yan tabii. Düzelticem şimdi alkjlş ya işte sana nasıl ihtiyacım var anlaaa

Yazarken böyle canona direkt gönderme yapma fırsatları çıkınca hiç kaçırmıyorum, çok hoşuma gidiyor :D Aha sağ kalan çocuk, hadi bakalım...

Kız orası İngiltere, onlar yapar, görmüşlüğüm var akjhgjk

Yess geliyooor ne biçim batırdım günlüğü bi bilsen :D

Hadi öptüm :*



Yorumlayan: globbels Onaylı Yazar
Tarih: 05/12/20 23:09
Bölüm: Her Şeyi Başlatan Sayfa
Beğendim

Ayyy Pansy e de bak hele! Eridim galiba kapıyı yumruklamasına, neden bele oldu ki? Selam violet :) Evde yapacak iş bulamayıp ortalıkta amaçsızca dolaşmaya başladığımı fark edince, şu okunmayı bekleyen birikmişleri eriteyim, dedim. :D 

Hayy kabusa bak, kafasında nasıl bir ikilem, vicdanında nasıl bir huzursuzluk varsa artık... 

Endişeli bir Pansy hoşuma gitti, bir an hayal ettim de o anını, yüz ifadesi falan :) Harry'nin üstüne gitmeyip yardım etmeye çalışması da cabası :D 

Aa Harry kendisi söküldü direkt soyadını. Ama bence de cuk oturdu oraya o kısacık bağ, güvenmeye başladı en azından :D Gerçi kusarken bana destek olduğun için teşekkürler de fena değilmiş ahshshshah 

Aa Harry'nin doğum gününü de mi değiştirdin :D AU derken bu kadarını tahmin etmemiştim galiba ahshshshah

Ah evet, Lily'e çok söveceğim... Ama yeri burası değil yoksa iyi sansürlemem lazım yorumumu, bi dk sakinleşip geleceğim. 

Violet müsaadenle biraz da sana söveceğim. Canım violet, nasıl bir kurgu yazdın da acaba Lily, Severus un sevgisine nasıl desem inanmamış? Yani, Snape i bilmesem kadını kendine aşık edip sonra da rızası dışında ırzına geçmiş falan diyeceğim de öğhh yani. Umarım böyle bir şero olarak yazmamışsındır adamı, biraz yıkılırım çünkü. Birazdan kastımı anladın sen. Yani olaylar aslında çok trajik falan diyince sen aklıma bu geldi, gelmez olaydı yani. 🤦🏻‍a92;a039;🤦🏻‍a92;a039; Sinirlendim... Hayır ne yaptı bu adam sana da James'in mükemmel baba olacağını düşündün ve onunla evlendin ve aslında onu da hak etmiyorum falan diyorsun? Yani nE?! 

Umarım o günlükte yazanların açıklamasını en kısa zamanda öğreniriz, ben biraz sinirlendim de... Bu arada, bu bölüm niye bu kadar kısa yaa çabucak bitti anlamadım ben ne okuduğumu? Yeni bölümü haftasonuna yetiştiririm demiştin galiba, umarım yetişir de biz de aydınlanırız. Huh, biraz sakinleştim ama bu yine de sövmeye devam etmeyeceğim anlamına gelmez -_- Ben odama gidiyorum hıh, hadi baş baş.

Ahshahahahha çok tripli oldu sonu bi dk ama çok kızdım napiyim :/ Duygudan duyguya atladım resmen, beni siz delirttiniz diye salonda bağırmazsam iyi ahshshah Eline sağlık violet ne diyim, en kısa zamanda yeni bölümde görüşürüz diyim bari :) 

Yazarın Cevabı:

Selam globbels! Yeni bölüm öncesi yorumları cevaplayayım bakalım. Şu güzel yorumlar olmasa inan yazmaya eli gitmez insanın :)

Kabus fikrini çok kullanıcam sanırım bu hikayede çünkü yaşadığı onca şeyin bi yerden çıkması lazım, kimseye bişey belli ettiği de yok. Gerçi Pansy bayağı kilit bi karakter, aşk haricinde yani. 

Ya onu neden belli edemedim bilmiyorum ama soyadını söylemesi, Pansy'ye güveninden daha çok, kendisini kabullenmesiyle alakalı. Babanın başka biri olduğunu öğrenirsen, o zamana dek kullandığın soyad sana yabancı olur. Problem buydu.

ahjghjk sövgüleri alıyor kabul ediyorum, bu konuda sohbette uzun uzun konuştuğumuz için de es geçiyorum tekrar cevaplamayı. :D Tahminlerin beni benden alıyor yalnız. ;) Ama James mükemmel bi eş ve baba, buna itiraz edemezsin ya. 

O açıklamalar biraz eee.... Şey, geç olabilir. Baştan söyleyeyim. :D

Beşinci bölüm bugün bitecek inşallah ve uzun olmasını planlıyorum, bakalım... Umarım o seni tatmin eder. :)

Görüşürüz Globcum, güzel yorumun için çoook teşekkürler <3

 

 



Yorumlayan: Ayın Sakini Always Fidelius
Tarih: 01/12/20 09:45
Bölüm: Her Şeyi Başlatan Sayfa
Beğendim

Güne şöyle güzel bir severitusla başlamak gibisi yok deyip azıcık işten kaytaracağım şimdi. 

Nasılsın Violet, keyfin sıhhatin yerinde mi? Böyle arka arkaya bölümler gelince içim kıpır kıpır oluyor, ben bu hikayeye çok alıştım ^^

 

Allahım sonunda öğrenmeye başlıyoruz sanırım, başlık öyle diyor. 

Onun elini tutmamalıydın Harry dedikleri yerde bir parça kalbim kırıldı. Harry aslında çocukken hiç onu görmedi diye tahmin ediyorum. Lily sanki oğlunun bugününe dair bir şey söylüyor, en azından Harry'nin bilinçdışında. Uzak tutmak istiyor onu Severus'tan. Dram geliyor sanırım. 

Bu bölümde özellikle sevdiğim bazı şeyler oldu. Harry'nin tüm inatlaşmalarına rağmen onun güvenilir birini olduğunu anlayıp Pansy'e sırrını vermesi, Pansy'nin şefkatinin o dengeli ama sert doğasınını görmemiz, özellikle rüya kısmındaki o gündelik dil. Bir çocuğun dili gibiydi gerçekten de :)

Rahatsız olmak demeyeyim de oturtamadığım tek bir yer oldu, o da Lily'nin yazdıklarını okurken nedense Lily'nin kalemi gibi hissettirmedi. Sonra düşündüm neden böyle olabilir diye ama net bir cevabım yok. Tabi Lily ve Severus ne yaşadılar, Lily neden bunları söylüyor filan önce onları bilmek lazım. Zaten kısacık bir his bu :) AU olduğu için yerinde bir histir belki de. 

 

Ay daha dün konuştuk, Lily de James mükemmel bir baba olacak yazınca aklıma geldi. Ben kitap James'i tam böyle görüyorum sanırım. Mükemmel baba, harika eş, sadık dost... Adamın defosu yok gibi, olmaması daha da defolu geliyor gözüme, sori hikaye yorumundan çıktım. 

Ay ama resmen Lily'nin günlüğü var hikayede :D bunu sonunda görünce sırıtmama engel olamadım, aynı şey değil ama benim yazdıklarımda da defteri olunca <3 evrenler arası crossover gibi ^^

 

Eline sağlık Violetcim çok güzel gidiyor, o devam eden kasaba havasına kaptırdım. Yazar gözümle çok dengeli bulurken içimden çıkan sabırsız okuyucuyu karşılaşsınlar artık! diye çığlık atıyor ama basrıtıyorum ben onu. En kısa zamanda görüşmek üzere :)

Yazarın Cevabı:

Merhaba Fidelius! Geç kaldı biraz cevap affedersin :(

Arka arkaya iki bölüm yazmak beni de çok memnun etti, inşallah bu tempoda devam edebilirim. Bu hikayeyi bitirmeyi çok istiyorum. Öte yandan detay koymadan, arka planı genişletmeden yazamıyorum, uzadıkça uzuyor roman girişi gibi ajsjdjdkd

Lily Snapei uzak tutmak istiyor oğlundan evet ve Harry de bunu biliyor, Lilynin seçtiği baba James ve şimdi Harry kendini onlara ihanet etmiş gibi hissediyor bir yandan... O kabus biraz da Harrynin bu ikilemini sembolize ediyordu. Pansyye soyadını söylemesini sağlaması da bununla ilgili aslında, sır olarak tutmuyordu Harry, sadece kendisini Potter olarak görmekten emin değildi diyelim. Yani üzgünüm ama kıza güvenmesiyle çok alakalı değil. Ama bu ikisi arasında ilk defa özel bir an paylaşılması demek oldu. ;)

Sana tek bişey söyleyeceğim, çok dürüstçe: Lily'nin kalemi gibi hissettirmiyor çünkü ben Lily'nin sesini duyamıyorum. Çok ilginç bu, orijinalde kendi ağzından mektubu olan bir karakter, kolayca sesini kopyalayacagimi sanırsın ama bir türlü beceremedim. O günlük kısmını üç kere falan silip silip yazdım. En olan hâli bu. Düzelir mi bilmiyorum, gayret edeceğim ama beni de üzen bişey bu. :( Belki kaç yıldır fanfiction yazmayı ihmal ettiğimden, karakterlerin sesini kolay yansıtmayı unuttum. Lily hiç olmadı yani farkındayım. Basbayagi beceremedim. Kadının sesi gelmedi kafama, karaktere giremedim yani... Üzücü :((

Onun haricinde evet yazarken ben de karşılaşsınlar artık diyorum ama acele ettirip batırmak da istemiyorum ajsjsjsj sonuçta Snape bu. Harryyi durduk yere yakmayalım :D

Bu uzuun ve güzel yorum icin çok teşekkür ediyorum fidelius, haftasonu yeni bölümü yazmak istiyorum, umarım yetişir de artık karşılaşırlar görürüz:D Tez vakitte görüşmek dileğiyle, hoşçakal! <3

 

 

 



Yorumlayan: Ayın Sakini Always Fidelius
Tarih: 29/11/20 13:15
Bölüm: Zaman
Beğendim

Ben galiba bu hikayeye duygusal olarak bağlanmaya başlıyorum, korkmalı mıyım? ^^

Bunu bu bölümü okurken yahu hadi öğrenelim artık, neymiş nolmuş diye maymun iştahımla okurken birden o kasaba havasına kapıldığımda fark ettim. Hani bazen kısa bir romanı okurken olay örgüsü merakıyla başlayıp aslında olağan bir yaşantının geçtiği bir kasaba hayatı anlatılır da insan kendini orada gibi düşünür ya aynen öyle.

 

Sonra globb'un olay örgüsü için gayeet olası tahminlerini gördüm ve fark ettim ki ben hiç oraları düşünememişim :) daha öğrenecek ve yaşanacak çok şey var gibi, hala ilk karşılaşmalarını ve gerçeğin ortaya çıkacağı ilk yüzleşmeleri merakla bekliyorum. Ama bayağa böyle kitap olsa okusam ufak ufak her gün gibi bir ısındım.

Zengin ve asil olmayan bir Pansy görmek ama onun yine de tam bir Pansy olması bu kızın karakterini daha çok sevmeme sebep oluyor :)

Eline sağlık Violet. Genel havası çok iyi oturmuş bence, merakla bekliyorum <3

Yazarın Cevabı:

Selam fidelius, hoş geldiin :)

Korkmalısın çünkü bu bir Violet hikayesi yani, her an yarıda kalabilir aşlkjklş ama siz ne kadar bağlanırsanız ben de o kadar bağlanırım, bunu belirteyim. :)

Evet haklısın, öğrenecek ve yaşanacak çok şey var ve Harry geleli  üç gün falan anca oldu, üçüncü günde hatta. 

Pansy zengin olmasa da asildir, lütfen. Daha ne çirkeflikler edecek akjhjklşlk :D

Teşekkür ediyorum fideliuscum, umarım yeni bölümde görüşürüz, hoşçakal <3



Yorumlayan: globbels Onaylı Yazar
Tarih: 29/11/20 02:21
Bölüm: Zaman
Beğendim

Tekrardan merhabalar, ilk ben okuyacam bu sefer banane banane *çirkeflik*  :D 

Ya şu bölüm başları yaz bitiyordu diye başlıyor ya nasıl hoşuma gidiyor var ya :D sırf final bölümünün son cümlesinde yaz bitti cümlesini okumak için Allah ım nolur sonunu görmek nasip olsun diye dua ediyorum :D 

Ah yavrum *şunu bana Harry e dedirttin ya başka bir şey demiyorum* acaba babasının james değil de Snape olduğunu öğrendiğinde nasıl bir şok, ardından da nasıl bir aydınlanma yaşadı çok merak ediyorum. Kasabayı da hemen sahiplenmiş, tam sahiplenmek değil de şey gibi, umut ışığı görmüş? Yani evet öyle de denebilir. 

Pansy ile atışmaları ahshshah müthiş :D Yalnız bir italik kısım daha geliyor, hadi bakalım globby yıkılmaya hazır ol... Violet bu yani, daha ne yapmış olabilir ki deme yapar çünkü ahahahha 

Bu çocuk hasta olur orda benden demesi. Okurken burnum üşüdü burada, altını çiziyorum sadece okurken.

Off, sevdiğin birini kaybettikten sonra yüzünü bile hatırlayamamak gerçekten korkunç ama kaçınılmaz olan bir şey, ben bile onca yıla rağmen dehşete kapılıyorum küçük bir detayı hatırlayamadığımda. Gerçekten korkunç ve çok üzüyor, hafıza kötü birisi...

Vee bir intihar girişimi geldi Harry'den. Gerçi bekler miydim emin değilim, hep daha cesurmuş gibi geliyor bana Harry, biraz deli cesareti aslında ama burada durum farklı. Suçluluk duygusu da var işin içinde :/

Pansy'nin gözünden kaçmaz anacım, bir iki bölüme bilemedin üç bölüme Harry nin ağzından alır baklayı. Bana öyle geliyor :D 

Oooo, babasının James olmadığını günlükten mi öğrenmiiş, hadii bee! Şok olmuştur yuh! Valla ağzım açık ayakta okudum son kısmı vallahi ne desem bilemedim. Ama bir tahminim var gidişat hakkında, yani en azından öyle olmasını ümit ediyorum sanırım. 

Şöyle ki Harry üniversiteye gidecek yaşta ve madem Snape de üniversitede profesör, bence Harry o üniye kayıt yaptırmaya çalışacak ve bir araştırma yaptığını bahane ederek Snape in dersini almaya ve hatta belki asistanı olmaya çalışacak. Böylece birbirlerini tanımaya başlamış olacaklar ama Snape in Harry den zerrece hoşlanmayacağı yönünde güçlü bir his var içimde hayırlısı :D Ne kadarı tutar bilmiyorum ama bende böyle bir izlenim uyandırdı :) Bakalım bakalım merak içerisindeyim :D Eline sağlık violet! Tekrar görüşünceye kadar kendine iyi bak! :*:*:*

Yazarın Cevabı:

Merhabaaa ahahah evet ilk sen okudun bu kez. :) 

Yalnız bişey diyeyim mi ben bunu on bölümlük falan yapsam diyordum ama her şey o kadar karmaşık ki düğümlerin çözülmesi için en aşağı yirmi bölüme ihtiyacım var. Dua edin bitsin akjhgf :D

Vaay Harry'ye üzülen bir glob görüyorum... İşte böyle böyle sevdircem hepinize çocuğumu, aferin. :D Harry kasabayı yeni bi başlangıç umudu görüp atladı aslında, ama bakalım ona beklediğini verecek mi.

Tek bişey söylicem glob, italiklerden korkun alkjhjkkj gerçekten italiklerden korkun yani. Geçmiş acılarla ve sırlarla dolu.

İnan yazana kadar ben de beklemiyordum, belki kendi de beklemiyordu, ama öyle bir kırılma anına ihtiyacı vardı bence. Bilinçli bir intihar girişimi de değildi yaptığı, bizzat bir arkadaşım yaşadığı için biliyorum, anlık bir koyuverme o. Acı o kadar fazla geliyor ki ölebilmek ihtimaliyle karşılaştığında kendini teslim ediyor insan. Harry denize öyle yürüdü.

Pansy, Pansy, Pansy... Hiçbir şey demiyorum. ;))

Tahminlerine de hiçbir şey demiyorum, görcez efenim. Aslına bakarsan pek bişey planlamadım, ne çıkarsa bahtınıza yani aşlkjhjkl

Uzun ve leziiiz yorumun için teşekkürler globcum. Tekrar görüşmek üzere <3



Yorumlayan: globbels Onaylı Yazar
Tarih: 29/11/20 01:48
Bölüm: Hayaletler
Beğendim

Selam violet :) Görüşmeyeli nasılsın :D 

Enee, öz babası ve yıllarca görmemiş, öyle mi? İyi dedikodu var burda kokusunu alıyorum ahshahah Yakında çıkar ortaya, yani inş ahshah

Ya kaçtı mı bi de o kadar bekledikten sonra?! Sonra niye Harry'e sövüyorum, neden acaba? *face slap* 

Huu flashback severiz efem :D Mezuyet kısmını okuyacağız galiba, meraklandım. Ağğğğ, buruk bi gülümsemeyle okudum ama ben burayııı... Oldu mu yani şimdi? Ah ah neyse, hiç değilse burada bebekken öksüz ve yetim kalmamış, ailesiyle ömrünün herhalde çeyreğini falan geçirmiş. Bu da bir şeydir. Ayy kendi mezuniyet günüm geldi aklıma, geçen sene nasıl da heyecanlıydı, anlıyorum o yüzden Harry'i ve evdeki telaşı. Anısı taze daha :) 

Haaaas..... Haaaaaadi bee, o gün mü öldülerr, ayyyyy!!!!! Yüzümdeki ifadeyi tahmin edebiliyorsundur herhalde :((( Ginny kemerini çözerken anladım daha ve evet kaza olmuş. Off yaa, biri yerden düşen modumu kaldırabilir mi, fazla empatiden mecal kalmadı da bende. Ee Ginny'i de mi kaybetti o gece, violet doğru söyle kaçını birden gözünü kırpmadan harcadın? Sinirim bozuldu ahshahah

Hary ebeveyn demeye çalışırken kelimenin doğrusunu unutup bir iki dakika neydi diye düşündüm ama ebebeyn de iyiymiş, kullanırım ben bunu.

Evet Ginny i de harcamışsın... Yazık be, sağ kalan çocuğun bir başka versiyonu olmuş resmen, ben niye yaşıyorum ki diye depresyona da girer şimdi bu ://

Ayy Sirius'un çekip sarıldığı an, o dehşet gözümün önünde canlandı resmen. Korkunç yaa, neden diye sorgulamaktan çok suçluluk duyarak yaşamak korkunç. Globby üzgün :(( 

Lupin de öğretmeni miymiş? Ayy bayağı güzel bir aile ortamı varmış yaa :( Üff içim sıkıldı.. Güzel olan kısımlara geçebilir miyiz artık, ne bileyim bi atışma olur, birileri birine laf sokar falan yok mu? ://

Evet, bu son bana yeter, bu da kabulüm ahshshahha ben okurken yeni bölüm de gelmiş, mail geldi biraz önce o yüzden burada fazla oyalanmadan ben diğer bööüme geçiyorum :) orada görüşürüz, öpüldün :  

 

Yazarın Cevabı:

Selam glooob <3 Gözüm yollarda seni bekliyorum nolsun :D

Ay sen bu ölümlere falan üzülmüşsün ben daha ne trajediler yazcam. İlle ölüm şart değil tabii trajedi için. Çocuğum gene sağ kalan oldu be glob, travması ağır. Evet Ginny'yi de harcadım, gene olsa gene yaparım pişman değilim alkjlşi :D 

Harry'nin kapıdan dönmesi çok Harry değil mi ama ya... Hayır madem döncen niye gidiyon. Harry işte. :)

Ben de yatmadan yorumunu cevaplayayım demiştim, diğer yorumda sonra görüşürüz, inşallah onu da beğenirsin. Çok teşekkürler globcum, öpüyorum seni :*

 



Yorumlayan: Ayın Sakini Always Fidelius
Tarih: 26/11/20 22:36
Bölüm: Hayaletler
Beğendim

Yağağa şu an ufak ufak tepinmek istiyorum, daha gizemli kısma yaklaşmadıl bile. Huff yazarken böyle olmuyor ama okuyucuyken beklemek çok zor 🙈

 

O kapıda kalma sahnesi çok gerçekçi ama bir an önce karşılaşmalarını görmek isteyen bir insan olarak "geri dön Harry" diye bağırmak istedim.

 

(Bu arada ilk paragrafta bir cümle düşüklüğü var gibi ama tam da emin olamadım.)

 

Orta yaşlı bir Lily hayal etmek ne kadar hüzünlü bir şey oldu. Ve Sirius ile Lupin'i gördüğüme çok sevindim. Ama Sirius'un Harry'i barlardan toparlayacağını değil de Remus'un ikisini toparlayacağını hayal ettim nedense :D

 

Ay azıcık bile öğrenemedim aralarındaki bağ nasıl bir bağ 🙈 Pansy de çok az göründü ama farkını yarattı hemen, yerim bunları. Valla Ginny tatlı kız ama Harry ile bir sıkıcı geliyorlar bana en azından bu hikaye için Parry <3

 

Üçüncü bölüm ne zamashhshs

 

Eline sağlık violet, bu geri dönüşünü konfetiler ile kutlamak istiyorum 🎉🎉

Yazarın Cevabı:

Geliyor geliyor yavaştan geliyor (umarım yani) :D

James ve Lily'nin bu kadar yaşamasında bile bir hüzün var, di mi? Harry'nin sahip olabileceği aileyi düşününce... Gerçi burda da kaybetti ama, neyse.

Ayol bağ çok bariz nasıl öğrenemedin akjşlk babası diyorum ya direkt, orda gizem yok :D Pansy sahneleri git gide çoğalacak, hele şu geçmişle işimiz bir bitsin.

Üçüncü bölüm için dua zinciri demiştim aşlklş Allah büyük yani, kısmet. :D

Teşekkürler güzel yorumun için fidelius <3



Yorumlayan: globbels Onaylı Yazar
Tarih: 26/11/20 14:03
Bölüm: Arcmond
Beğendim

Selam violet! İki gündür okuyacam okuyacam bi türlü oturamadım hikayenin başına, dün hatta açtım okuyacam diye ekranda kaldı öylece. Sonra bi baktım akşam olmuş falan. Dedim neyse, yarın okurum artık, umarım bu son erteleyişim olur... 

Şu mevsim geçişlerini hep kırsal bir yerde izlemek istemişimdir he, yazdan sonbahara geçerken yaprakların sararması, kışa geçerken düşen ilk kar taneleri, bahar geldiğinde yeni yeni açan tomurcukları... Şehir o kadar lanetli bir yer ki, ne mevsim geçişini anlıyorsun ne de zamanın akışını ://

Sam ismini duyunca istemsizce yüzümü buruşturdum *kahrolası spn finali...* ama önemli değil tabii ki. Parkinson daha da bi dikkatimi çekti. Pansy/Harry mi olacaktı acaba diye bi düşünmedim değil *evet, ufak bir unutkanlık sorunum olmuş olabilir çünkü buraya yazarken sanki sohbette ya senin ya da atalente nin pansy/harry dediğini anımsar gibi oldum* 

Adamlar çok yardımsever görünüyor ama hani hep şey olur ya, parasını sömürene kadar iyi davranırlar soyuo soğana çevirirler sonra da kapı önüne koyarlar ahshshsh niyeyse böyle bir şey olacak diye bekliyorum ama umarım olmaz :D 

Çocuğun adı ciddi ciddi sadece-Harry kaldı ahshahsha Ayy neler olacak çok merak ediyorum hee, ilginç başladı çünkü olaylar. Ve aklımda birkaç soru var. Birincisi bunlar büyü yapabiliyor mu? Çünkü hareketlerine vs bakınca pek de büyü yapıyorlar gibi durmuyor. İkincisi Harry sanırım burada da kendini saklaması gereken birisi çünkü soyadını söylemek istemiyor. Bir de zaman günümüze oldukça yakın sanırım bilgisayarlardan falan bahsediliyor. Yakın olmasa bile 1990 sonlarıyla 2000ler civarı olduğu söylenebilir sanırım, yanlış mıyım? 

Evet, uçak detayı da eklendilten sonra gerçekten de yakın zaman olduğuna emin olmuş oldum. AU ları daha çok seviyorum fanficlerde galiba yaa, emin değilim gerçi. Ya şey gibi geliyor, bir şeyleri değiştirebilmek için daha fazla seçenek sunuyormuş gibi. Ve şu anda senin hikayeni okurken de hiç yadırgamadım ortamı. Her şey fazla olağan geliyor, çünkü AU rahatlığı var. Biyendim :) 

Hımm, okuduğum şeyden Harry'nin uzun bir süre ailesiyle yaşadığını, hatta belki biraz zengin hayatı yaşadığını varsaysam yanılmış olur muyum? Ama buradaki aile James/Lily mi yoksa Dursleyler mi onu çözmem lazım. Ama tahmin hakkımı kullanacak olsam James/Lily derdim.

Pansy ile diyalogları müthişti ahshshshsh gerçekten :D Sayarak konuşuyorlar ve Harry de farkında olmadan bu sayma işine katılıyor ya ahshahah müthiş! Bir de verdiği cevap zeka fışkırtan cinstendi. Alkışlıyorum. Yiyorum çünkü açım... Vaoov! Ahshshshshsh

Enee, bölüm bitmiş. Ay tadı damağımda kaldı ama bu benim :// Violet, yeni bölüm ne zaman geliiir? Snape'le karşılaştı bölüm bitti resmen, yani Severitus olduğundan Snape olduğunu varsayıyorum. Ama çok merak ediyorum ne olacak orada daha. Snape ne tepki verecek, Harry hangi sıfatla oraya gitti *yani üvey oğul, aile dostu, varlığı bilinmeyen oğul, akraba falan hangisi :D*, vs bunlar sorulması gereken sorular bence :D Devamını merakla bekliyorum violet, eline sağlık :D Yeni bölümde en kısa zamanda görüşmek dileğiyle! Kendine cici bak violet!! :*:*:**:*

Yazarın Cevabı:

Selam Globbels, üçüncü kez! Daha önce iki kere cevapladım yorumunu, ikisi de gönderemeden silindi aniden. Nasıl oldu bilmiyorum. Sanırım Ev tarafından düzenlenmiş bir sabotajla karşı karşıyayımakjhgjk off tamam kısa kesicem ki silinmeden göndereyim. :D

Bişey dicem ya, sırf sen yorum at diye hikaye yazasım geliyor bazen biliyor musun. :D O kadar güzel, özenli, samimi ki yorumların valla okuması apayrı bi zevk. Teşekkür ederim. <3

Eveet, sorularına gelecek olursak... Evet çiftimiz pansy/Harry, ama tam bir çift olarak göremeyeceğiz onları, bazı sebeplerden dolayı. Gene de bol bol atışacaklar emin olabilirsiniz. Onların atışması hikayenin dinamiği :D Evet bu bir Au, büyü falan yok tamamen modern hayat. Yıl 2000ler. Ve HP evrenine göre pek çok değişiklik yaptım, tamamen bağımsız bi evren yani. Ve aile, mm... Onu söyleyemicem, oku ve gör. Soyadı meselesi ise bence gayet açıktı ya niye söylemekte tereddüt ettiği, değil miydi? ;)

Şimdiii fazla uzatmadan bu cevabı göndericem ve umuyorum ki sonra da ikinci bölümü atıcam. Hadi dua ediyoruz Violet cevabı gönderebilsin. Bismillah.. :D

Bu tatlı mı tatlı yorumun için binlerce teşekkürler, globcum. Öpüyorum :* <3



Yorumlayan: Ayın Sakini Always Fidelius
Tarih: 26/11/20 10:12
Bölüm: Arcmond
Beğendim

 Ayy severitus okuyorum başkasından çok güzel bir duygu ^^

 

İlk bölümünü ve yarattığın o kasaba havasını beğendim, Pansy gördüm gözlerimden kalpler çıktı. Kapının aralığından çıkan siyah saçlı bir kafayı görmem bile yetti hadiii devam etsin okuyayım modundayım şu an.

 

Bu hikaye tam bir AU mu? Yani tamamen muggle dünyasında geçiyor, bunların büyüyle hiçbir ilgisi yok değil mi? 

Bakınız bu günlük bulmaktır, eskileri karıştırmaktır benim çok sevdiğim işler. Çok merak ediyorum Violet hadi okuyalım ^^

 

eline sağlık, çok sevindim bu hikayeye dönmene. 

Yazarın Cevabı:

Selaam :) Ay valla sen okuduğun için bi gerilmedim değil, resmen tereciye tere satmak oluyor bu alkjhk :D

Evet Fideliuscum bu tam tamına bir AU ve pek çok şey orijinalden değişik, yani tamamen modern dünyaya uyarlanmış bir durum. Büyü yok ama gizem var ;)

Ben çok heyecanlıyım bu hikaye için ama bakalım napcam, yazabilecek miyim, bitirebilecek miyim... Sizin gayretlerinizle başarırım belki akljklş :D

Çok teşekkür ediyorum yorumun için, görüşürüz <3



Yorumlayan: Atalente Praetorium
Tarih: 24/11/20 22:55
Bölüm: Arcmond
Beğendim

Baştaki sıskadan sonraki virgülü silsene unutmuşuz

Ayyyyyy özlemişim ya yine aşık oldum <3 Yemin ederim o baştaki elf kızı betimlemeleri falan hakkında biriyle konuştuğumuzu hatırlar gibiyim (İrem olabilir) ne iki bölümdü beee

YAZZZZZ

Yazarın Cevabı:

Sileyimmm Allah bilir daha ne hatalar kalacak düzenlerken ajajajj neyse

O elf betimlemesinde bi durdum duygulandım be Melisa, resmen üstüme hücum etti her şey... Eski günler ah :/

Yazcam yazcam ahshshjhk fikri bulduk ya gerisi kolay 

Öpüyorum:*



Sonuç yok.
Yorum yapmak için giriş yapmalısın. ()