Yorumlayan: Ayın Sakini globbels Onaylı Yazar
Tarih: 22/11/20 14:35
Bölüm: Yağmurlar Bizim
Beğendim

Ay evlenmişlerrr! Globby şimdi mutlu işte :D Son kez merhaba demek isterdim ama bir süre daha beni göreceksin violet ahshshaha o yüzden tekrardan selamlar efenim :D 

Ayy kiraz ağacının altında diyince tüylerim ürperdi bir anda. Offf detaylar çok tatlı geliyor şu anda ve evet öncesi hikayelerini okumasaydım eğer şu anda bu detay fazlasıyla anlamsız gelebilirdi ahshahsgag

Hüü ama bu çok tatlı bitti ve kızların neden gaza gelip mutlu sonların yazarı dediklerini şimdi anladım ahshahaha istisna geçtiğin için teşekkürler violet :D çünkü bu ikisi böyle tatlı bir sonu hak ediyordu. Harry e iyi sövdüm ama olsun, ben hobi olarak da sövüyorum ahshahshah sorun yok o yüzden. Şu kafamı bi suyun altına sokup geri geleceğim sonra da diğer hikayeni okuyacağım. Sanırım son hikayen o da HEP için olan :D hadi bakalım <3 Eline sağlık ve orada da görüşmek üzere! Huff bir daha gece üçte uyumayacağım...*dedi ve uyudu* 

Yazarın Cevabı:

Bu hikayede son kez merhaba cidden, herhalde bi daha dönüp bunun da devamını yazmam çünkü :D (yazdı)

Çok tatlılar di mi glob, valla mutlu son yazmasam içimde kalacaktı, napim bazen ben bile romantikleşebiliyorum akljhklş :D Harry'ye hep sövüyoz ama çok da şapşik, yerim ben onu be <3

Bütüüün yorumların için çok teşekkürler glob, başka hikayelerde tekrar görüşmek üzere! Öpüyorum :** <3



Yorumlayan: Ayın Sakini Always Fidelius
Tarih: 21/11/20 01:09
Bölüm: Yağmurlar Bizim
Beğendim

Sevdim, ısındım bir parça evet.

 

Merhaba Violet! Harry ve Hermione pek sevdiğim çiftler arasında değil, sanırım aralarında o kimyayı ya da tutkuyu göremiyorum. Ama bu kısa parçayı sevdim, garipsemedim en azından 🙈 belki önceki iki hikâyeyi de bir ara okumayı deneyebilirim.

 

Yine de HEP için gelen bu ilhama çok teşekkür ediyorum. Tatlış, kısa ve sıcaktı. Eline sağlık 💜

Yazarın Cevabı:

Heheh selam, ama olmaz böyle ya bunun öncülerini okusaydin ya.:D Resmen serinin en zayif hikayesini okudun tek başına. Bi sürü şey havada kalmıştır bak uyarıyorum ajsjsj (ne pis bi pazarlamaciyim Yarabbi)

Harmione hiç öyle tutku çifti değil bence zaten ya, o yüzden seks sahnesi eklemedim buna da mesela, onlar hep böyle bi romantizm, huzur, minnosluk falan gibi geliyor... Çok tatlılar itiraf et :D

Şaka bi yana, çifti sevmediğin halde okuduğun için teşekkür ederim fidelius. Yarın severituslarda görüşmek üzere :*<3



Yorumlayan: Ayın Sakini thearchicat
Tarih: 21/11/20 01:03
Bölüm: Yağmurlar Bizim
Beğendim

Kiraz ağacını okuduktan sonra sağğlam bi tribe girdim yalnız. O neydi öyle ya abi içime oturdu 11 sene'yi okuyunca. Kalemin zaten mükemmel, ona yorum yapmaya bile gerek duymuyorum şu an hsjsjdn Neyse, o kalp kırıcı bir hikayeydi ama neyse ki mutlu sonu geldi.

Çadırda dans etmelerini hep çok hüzünlü ve güzel bulmuşumdur, aslında ben çok harrmione shipleyen biri değilim ve arkadaşlıklarının güzel bir dışavurumu olduğunu düşünürüm. O minicik bir anda harry'nin hermione'ye yaşadıklarını, voldemortu ve ron'un gidişini unutturup arkadaşını birkaç dakika için bile olsa mutlu etmeye çalışması çok hoşuma gider ve bunu romantik bulmazdım.

Fakat tabi şip yazınca işler değişiyor jdjejrkr. Ben de yazdım, benim hikayemde de bu dans olayı geçiyor tabisi(geçmese olmaz) Okudukça da insan şiplemeye başlıyor zaten... 

Neyse efendim, hep hikayen de çok güzeldi. Böyle bi şey okumaya ihtiyacım varmış bu gece çünkü uzun süredir manyak kasvetli şeyler okuyordum. Azcık bi mutlu oldum^^ 

Artık ne diyoruz, ayrılmayacaklar; ölüm onları ayırana dek...

Yazarın Cevabı:

İlk yorum! Hoş geldin <3

Ya valla açıkçası ben çocukken harmony sipliyordum, ama kitapları okuyunca romioneye ikna oldum doğal olarak. Ve canonda Harry ile Hermionenin dostluğuna inanıyor ve çok seviyorum. Ama işte yani, fanfiction dünyası, her şey mümkün ajsjsj 

Şunu anlatmaya çalışıyorum asla Hermione ve Harry olmalıydı diyen fanlardan değilim. Ya olsaydıyı yazmayı ve okumayı seviyorum sadece.

Kiraz ağacı ve sonbahar benim en az değeri bilinen ama şahsen en çok sevdiğim ficlerim. Onların bir üçüncüsü olmalıydı, yağmurda dans hayal ettim dün, aklıma harmionenin çadırdaki dansı geldi, sonra bir bakmışım bunu yazıyorum. Bu seriyi de böylece kapatmış oldum.

Yumuş yumuş romantik di mi ya, yani çok iyi bir fic olmadı belki ama romantik işte ahsjsj hoşuma gitti yazarken. Senin de beğenmene sevindim. Hemen yarın karşılık olarak kendi yazdığın harmioneyi yolluyorsun. Hadi öptüm :*



Sonuç yok.
Yorum yapmak için giriş yapmalısın. ()