Yorumlayan: Ayın Sakini thearchicat
Tarih: 08/11/20 11:20
Bölüm: Crookshanks Weasley
Beğendim

Ahahha bu sabah da bizim kediler ablam ve beni kanser etti valla. Ron, really, I can relate...

Çok komik ve çerez bir ficti, ısrarla uyumayıp hikaye okumama değdi, hoşuma gitti:D

Ron kediyi patates yapacak:D ahahha

Seks sahsesini bile böldü kedi ne yapsın daha. Ama o da ailenin bir bireyi ve asla gitmeyecek:D

Yazarın Cevabı:

Kediler resmen bizi rahatsız etmek üzere yaşıyor akjhjk ama Crookshanks ayrı bi level :D Ron da seviyor ama onu, çaktırma... Katlanacaklar mecbur :)

Sevdecim çok teşekkürler yorumun için, çok mutlu oldum. Hoşçakal <3



Yorumlayan: Ayın Sakini globbels Onaylı Yazar
Tarih: 02/11/20 11:58
Bölüm: Crookshanks Weasley
Beğendim

Selam Violet! Naber? :D

Ayy üçüncü kısma gelene kadar ben de kıs kıs Herm gibi gülüyordum ama kedicik Ron'un sırtına çıkınca kahkahayı patlattım artık dayanamadım. Crookshanks libido killermış da haberimiz yokmuş ahshshahahs ayyy içim hem cız etti hem de kendimi zor tuttum hunharca gülmemek için. O neydi öyle yaa?! Adamda istek de kalmamıştır artık, her niyetlediğinde aklına o an gelmese iyi ahshahshhshaha Çıldırıyorum :D 

Yaaa ama sonu çok tatlı bitti bunuuunnn *-* Eridim... Ron'un en son kız benim demesi üzerine ben de bi gözlerimi devirdim ama erimiş bir marshmelow kıvamındayım şu anda. Gerçekten çok tatlıydı <3 Eline sağlık Violet! Haftaya güzel bir başlangıç oldu benim için <3 Sana da mutlu haftalar diliyor ve kocaman öpücüklerimi yollayarak kendine iyi bak tekrardan görüşmek üzere, diyor ve yavaştan kaçıyorum!! :*:*:*:**:*:*:*

Yazarın Cevabı:

Libido killer ahshshjlk örnek bi abla olarak daha doğru tabiri veriyorum: cockblocker 😂 Kedilerden korkulur yemin ederim glob, bende de var, kıskançlıkları çok fenaaa

Ron gene yaptı Ronlugunu, onu da böyle huyları için seviyoruz ama değil mi? Ne kadar kaba saba davransa da sevdiklerine aslaaa kıyamıyor, Crookshanks dahil. 😄

Teşekkür ederim güzel yorumun için glob, görüşmek üzere, öpüyorum 😘



Sonuç yok.
Yorum yapmak için giriş yapmalısın. ()