Yorumlayan: Ayýn Sakini globbels Onaylý Yazar
Tarih: 14/05/21 19:01
Bölüm: Behram
Beğendim
Selam selam selam selaaammm prenseees ^^ Ayyy çok beklettim hikayeyi o yüzden hiç uzatmadan ben bölümü okumaya gidiyorum mihihihihi :D
Ay bi dk ben önceki bölümde nerde kaldığımızı unutmuşum galiba :// Dur, hemen önceki bölümün sonunu okuyup geliyorum 😅😅
Hiumm, çok yardımcı olduğu söylenemez, büyük ihtimalle bu bölüm gerçekleşen bir olay ve sonradan açığa çıkacak ne olduğu. 😂😂 Bir an Mira yağmurun altında ne alaka, ben hatırlamıyorum burayı diyordum ki sonradan jeton düştü. Neyse ben devam edeyim ahshahah
Rüya mı görüyor? 🤨🤨 Emin olamadım, Mira'nın rüyaları genelde çok gerçekçi oluyor ahahaha
Evet rüyaymış, mekan değiştiğinde anladım 😂😂 yalnız fena bir rüyaymış, kabus gibi daha çok ama fazlasıyla gerçekçi olanlardan. Bana kalırsa bunlar bir çeşit görü ama şimdilik herhangi bir ispatım yok ne yazık ki ahahahha
Aras arkadaşlarından biri miydi yoksa Eray'ın adı mı değişti? Evet değişmiş ahshah baktım da şimdi önceki bölümlere. Sen bazı yerleri değiştirdim dedikten sonra okurum bir ara diyip sonra unutan aklıma selam olsun.. Neyse şimdilik böyle devam edeyim artık Eray değil Aras var ahahahah
Evin betimlemelerini okurken sana yaptığım kolaj geldi aklıma mihihihi böyle görseli sürekli aklımda canlanıyordu, mira nın yaşadığı hazzı ben de yaşadım 😂😂 çok sade ve klas.. müthiş :D
Barkın hödük müsün kardeşim aaa tepkiye bak. Mira yedi sanki kardeşini cık cık cık çok ayıp. Tamam belki sonra yer ama şimdilik böyle bir tepkiye gerek yok ahshahah *fanteziler* sululuğu bir kenara bırakırsak Barkın la yıldızları hiç barışmayacak galiba mira nın, çok ilginç bir tip :D
Behram ufak bir soğuk algınlığı geçiriyormuş gibi görünmüyor ve benim aklımda türlü teori tilkileri taklalar atıyor ehehhehe :D Anlatınca bazen çok saçma gibi geliyor ama ileride benzer bir şeyler çıkacağına nedense çok eminim :D sırf beni ters köşe yapmak için sonunu değiştirmezsen tabii :D
Hımmm, bilekliği görünce sinirlendi. Acaba hastalığı bilekliği kaybetmesiyle mi alakalı, ne dersin 😏😏
O nasıl ayağa kalkmaktır 😶 oğlum hasta değil misin sen bu ne hız, bu ne ataklık bu ne şiddet bu celal? Ahahahha Bak ben diyorum, bunlar uzaylııı 😂😂 O kadar hastayken öldürseler bu kadar hızlı hareket edemezsin. Bir de üstünde biri oturuyorken sandalyeyi kendine doğru çekmek mi, asslaa. Kıçını yırtsa çekemez 😂😂
Oh, dök içini kız kim tutar seni. İyi yaptı ama çat çat çat, bi de inanması için bekleyecek miydi, sünger gibi uzardı o zaman, iyi oldu böyle. Hem Behram afalladığı için tepkilerinde doğru cevap verme olasılığı da artıyor böylece.
Behram, salak değilsin, diyince ben de bi afalladım ahshahahh Ne? 😂😂 Ay bu Behram öldürecek bir gün beni, kız o kadar şey söyledikten sonra verdiğin tepki bu mu ahshshah bunlar ailece hödük yaa kusura bakma da 😂😂
Aras pabucun dama atıldı Aras, Mira elden gidiyor Aras ahshahah
Behram bir şeyler anlattıkça içimdeki çılgın YALAN SÖYLÜYORSUN YALAAN diye tepiniyor 😂😂 nedense inanasım gelmiyor anlattıklarına ama bir yandan da kısmen doğru gibi. Belki de konuşmaya değil de korumaya falan gelmiştir. Neden olmasın?
Ya yine mi rüya? Değil bence yaa, lütfen olmasın ahshah Olursa sinirlerim bozulur çünkü. Rüya içinde rüyaya doğru gidiyor çünkü hikaye. Bana Teen Wolf taki bir sezonu hatırlatıyor ahshahah
Oh rüya değilmiş tamam, yalnııız bulaşıcı hastalık gibi bir şey mi oldu orda 😂😂 uzaylı hastalığına yakalandın miracım geçmiş olsun...
Haydeee, Behramla konuşmalarını hatırlamıyor muu? Ay hayır yaa :/ Behram hafızasını mı sildi yoksa? Aa bi dk önceki bölümde de böyle ne olduğunu hatırlamadığı bir anı olmuştu, annesinin kaybolduğu gece. Acaba o zamanla bağlantılı bir durum mu hımm.. Ayh, meraktan çatlayacağım BANA BİRAZ CEVAP VERİN SORU DEĞİL 😂😂😂 ÇILGINLAR GİBİ TEORİ ÜRETİP DURUYORUM SORULAR YÜZÜNDEN AHSHSHAH
Aa bitti mi bölüm? Yaaa :( :( Globby seri üzgün şu anda. Bölüm çok uzundu evet ama aynı zamanda o ladar kısaydı kii, yetmedi bu bana ama :( Yok mu bunun devamı, nolur çabuk gelsin ya da azıcık spoi çıtlat bana prenses :( ahahahha ya da teorilerimden tutan var mı onu söyle😂😂😂 ortadan ikiye çatlayacağım yoksa ahshahha
Eline kalemine sağlık valla Denii gene çatlattın beni, ne ara bittiğini anlamadım valla bölümün. İnşallah yeni bölüm bu kadar beklemez, tekrar görüşmek dileğiyle kendine iyi bak Deniii! Öpüldün :*:*:*
Yazarın Cevabı:

Selamlaaaar ♥ 

Aslında ç;oktan seninle bu bölüm üzerine uzuuuunca muhabbet ettik ama ben anca fırsat bulup buradaki yorumuna detaylıca cevap verebiliyorum ^^

Öncelikle bu uzun yorumun iç;in ç;ok teşekkürler! Mira bölüm başlangıcında rüya görüyordu eveeet ve sana bu konu hakkında spoiler vermiştim ama  burada söylemeyeyim şimdi :'))

Ya eveet Eray'ın adı değişti. Sana söylemişimdir belki o bölümleri yazarken masterchef izliyordum ve aklıma yazarken ordaki Eray gelip duruyordu bu yüzden değiştirme ihtiyacı hissettim asdfgh

Hahaha Barkın ve Mira ikilisinin ilişkisiyle ilgili güzel planlarım var. Merak etme belki ileride bu kadar hödük olmaz xd

Ahahahah bunlar ailecek hödük demek nedir hahaha canım biz onlara sonradan ısınacaklar diyelim şimdilik biraz soğuklar :)

Teen Wolf'un hangi sezonu rüya iç;inde rüyaydı ? Hani Stiles'a bir şey musallat oluyordu o mu ? 

Hahahaha ç;ok teşekkür ederim bu tatlış, detaylı ve heyecanlı yorumların iç;iiiin. Tekrar okumak beni ç;ok mutlu etti ve gaza getirdi. Zaten teorilerin üzerine konuştuğumuz iç;in burada tekrarlamayacağım ama hepsine ayrı ayrı bayıldım! 

Bir sonraki bölüme kadar kendine iyi bak, sağlıcakla kal! ♥ 

 



Yorumlayan: Ayýn Sakini globbels Onaylý Yazar
Tarih: 02/11/20 11:43
Bölüm: Korku Gecesi
Beğendim

Selam Deniii! İlk defa bu kadar geç; kalan bir yorumdan merhaba! *utangaç; surat* Ve özür dilerim, heyecanla bekleyip resmen vakit bulamadım okumak iç;in ama hemen telafi edeceğim <3

Enee, Mira neredeyse ölüyor muymuş? Amanın ne olduğunu merak ettim şimdi hemen devam ediyorum okumaya.

Haaadiii len, ç;arptığı kişi Behram değildir değil mi? Ahshshahhaha ay lütfen olmasın bütün teorilerim ç;öpe gider :') Yani önceden anlık da olsa karşılaşmışsa rüyasında görmesi ç;ok normal, ah hadi ama ahshshshhsh sinirlendim şu anda ahshha neyse dur devam ediyorum :D

Bi dk, ahshahah, eğer bu Behram veya kardeşi falansa topuzlu halini görmeyi gerç;ekten ç;ok isterdim :'):'):') Yalnız telefonu kurcalayıp bence ç;aktırmadan babasının numaradını aldı ya da annesinin. Annesinin ortadan kaybolduğu zamanlar ç;ünkü bence bunlarla bir ilgisi var ehheheheh 

Ayyy Taylan'la partide mi tanışmışlarrr! Çok tatlı ahshahahhah :D Ufak tefek detaylar var, aşırı hoşuma gidiyor bu durum. Tam olarak Cadılar Bayramı havası var! Yalnız Eray arabayı gizlice kaç;ırmış galiba ahshshahha Lisenin ilk senesinde en fazla 14 15 yaşlarında olabilir 😂😂😂 ya da zengin ç;ocuklarından biri ve özel şoförü var ç;ocuğun ahshahahh 

Haydaa, noldu şimdi orda? Maviş ç;ıkmış gene ortaya *kim olduğunu henüz bilmediğimizden bu ismi veriyorum şimdilik ahshaha* Mira'yı neredeyse öldüren o muydu acaba? Ayyhh, merakım tavan yaptı şu anda ve bölüm sonuna geliyormuşuz gibi hissediyorum eğer cevapları alamazsam bir güzel başının etini şişirmeye geliyorum haberin olsun  😂😂

Biliyordum onlardan biri olduğunu! Mira bak kızım, ben sana diyorum, annen sizi terk etmedi tam tersine kaç;ırıldı. Hatta belki araştırmalarıyla da bir alakası olabilir durumun. Tarihç;i biri, belki de tarih öncesi bir keşifte bulundu, bir kalıntı vs. Olabilir yani neden olmasın. Üffff komplo teorileri kuşağıma başlıyorum hazır mısın :D Maviş bilerek sabah Mira'ya ç;arptı ve telefonunu alıp bir şeyler kopyaladı, büyük ihtimalle telefon numarasıydı bu. Çünkü hemen vermedi telefonu Mira biraz ilerledikten sonra verdi. Sonrasında Mira'nın partiye gideceğini öğrendi bir şekilde ya da şanslı bir tahminde bulundu. Daha sonra annesine ulaşmak iç;in Mira'yı kullanmaya karar verdi ve onu bir ç;eşit komaya soktu diyelim. Telefon numarası konusuna gelecek olursak da belki anne tehdit edilmiş olabilir bizimle gelmezsen kızın ölür gibisinden. Ya da numara almadı ve sadece takip cihazı gibi bir şey yerleştirdi veya bir uygulama yükledi ve bu şekilde Mira'nın nerede olduğunu buldu. Yani böyle bir şey aç;ıklar gayet net durumu. Şimdi tek sıkıntımız annenin neyin üzerinde ç;alıştığı. Bakalım görelim ordan ne ç;ıkacak, ayyy yeni bölümü merakla bekliyorum <3 Bir an önce yaz Deniii noluurr!! *-* Eline kalemine sağlık yani, resmen soluksuz okudum bölümü, devamını sabırsızlıkla bekliyorum! Tekrardan görüşünceye kadar kendine ç;ok iyi bak!!! :*:*:**:*:*:*

Yazarın Cevabı:

Selam! 🤚

Hiç; sorun değiiiiil, benim cevabım da geç; geldi *karşılıklı utangaç; surat* 😂

Valla bizim kızın geç;mişte böyle bir ölüm döşeği anı oldu ama kendisi pek hatırlamak istemediği iç;in bana da bir türlü yazdırmamıştı maalesef. Ta ki bugüne kadar :') 

Hahaha kardeşimin de tahmini Behram mı ç;arptı acaba idiii ama şöyle cevap vereyim: Kim biliiiir? Göreceğiz bakalım :)))) 

Yalnız telefon detayını iyi yakalamışsın, tebrikler 👏 Artık Mira'nın telefonu düştüğünde o adam ne yaptı söylemeyeyim ama güzel tahminler yapmışsın 😇

Veee yorumunun en son kısmında yaptığın büyük tahmine geleyim şimdi. Her zaman olduğu gibi tahminlerin beni hep gülümsetiyor, mutlu ediyor. Çünkü bazı yazdıkların böyle direkt nokta atışı oluyor, bazıları ise tamamen alakasız ama her birini okumak beni aşırı heyecanlandırıyor. Bu yüzden vakit ayırıp okuyup bu kadar derinlemesine yorum yaptığın iç;in tekrardan teşekkürler, birtanesinnn ♥a039;

Umarım en kısa zamanda yeni bölümü yazabilirim, ben de olacaklar iç;in oldukç;a heyecanlıyım. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere diyelim, o zamana kadar kendine ç;ok ç;ok iyi bak! Sevgiler ♥a039;



Yorumlayan: Ayýn Sakini globbels Onaylý Yazar
Tarih: 22/10/20 23:52
Bölüm: Karar Gecesi
Beğendim

Selam prenses! Nihayet okuma fırsatı bulabildim, yeni bölüm maili geldiğinden beri fırsat kolluyordum okumak iç;in :) 

Aa Mira'nın babası da mı balıkç;ılığı seviyor :D Empati kurdum bir an, her pazar kaç;ıp gider sahile benimki de ahshshhsh Küç;ük bir detaydı ama hoşuma giden bir detay oldu :) 

Maldivler miii, neeeee??? Ayyyy, biz de burda acaba dışarı ç;ıkabilecek miyiz diye düşünelim. Mira'ya karantina uğramamış galiba :D salya akıttım şuracığa maldiv hayaliyle ahhahaha

Bir an eylül ben miyim diye düşündüm ahshahahah ya da ben eylülüm ahshahha bilemedim. Ama şimdiden favori karakterimi buldum galiba :D Eylül'de kendimden bi parç;a buldum resmen ahshahahah

Ayberk le Eylülü fena shipledim haberiniz oşsun ahhahagaha :D Yalnııız Ayberk dosyayı ç;özerken bayağı bi yardımcı olacak diye bir his var iç;imde hadi hayırlısı :) 

Ya Ayberk'i kime benzettiğimi şimdi anladım :D tanıştın mı henüz bilmiyorum Denii ama Hogwarts Mystery'deki Quidditch sunucusu Murphy McNully var ya :D Ayberk tam olarak McNully :D ikisi de sayı canavarı ahahahahsah

Sigorta atmadı benceee evde biri vaaarrrr ahahahahab Taylan'a bak yaa ne ayaksın oğlum sen, hem benimle konuşma diyon hem evine geliyorsun kızın. Bir de evine gizlice girmeye ç;alışıyorsun. WTF yani?! Taylan'a ısınamıyorum.. Neden ısınamıyorum? Şey, biraz üşüyorum şu anda gerç;i ahshahah ç;ay mı yapsam kendime ahahahhaa *sorii* 

 Ben dedim evde biri var diye! Üfff uzun bi bölümü nasıl bu kadar ç;abuk bitirebildim acaba :/// Eline sağlık kız, bazı yerleri o kadar hızlı okudum ki yorum bile yazamadım o anda, kesmek istemedim. Valla güzel bağlamışsın ve hayır, kızmadım :D ikna oldum ç;ünkü bu halinin daha anlamlı olacağına. Behraammm, neyin peşindesin behrammm. Mira yakacak ç;ıranı inşallah behram ahshahahah :D 

Güzel bölümdü valla sevdim ben ve ç;ok da güzel kotarmışsın takıldım dediğin yerleri, biyendim :D 

Valla yeni bölümü merakla bekliyorum efenim, tahminlerimi biliyorsun zaten papağan gibi tekrarlamaya gerek yok :D yeni bölümde görüşmek üzere *-* kendine ç;ok cici bak prenses!! :*:*:*:*:*

 

Yazarın Cevabı:

Selamlar! Ben de nihayet bu güzel yorumu yanıtlayabilme fırsatı bulabiliyorum ^^ Şimdiii, nereden başlasam kiii? :3

Öncelikle yorumların iç;in ç;ok teşekkürler. Demek favori karakterin Eylül oldu :') Umarım ilerleyen bölümlerde daha ç;ok ortak nokta bulursunuz diyelim o zaman :D

Aaa Murphy'i tanımaz mıyım hiiiiç;, kendileri harika bir karakter bence ve evet güzel yakaladın benziyorlar karakter olarak Ayberk ile fakat kimse Murphy seviyesine ç;ıkamaz emin ol asdfghsdfghj

Ay hiç; sorma, Taylan zaten ç;ok dengesiz bir karakter. Yazarken benim de dengelerim şaşıyor onun yüzünden.. :3 * orada yaptığın soğuk espriyi görmezden geliyorum :))))))))*

Akıcı bir şekilde okuyabilmene de ç;ok sevindiiim :) ve bağlama kısımlarında ne kadar zorlandığımı en iyi sen bildiğin iç;in bu yorumların beni ç;ok mutlu etti, teşekkür ederimm :3

Valla Behram'dan büyük bombalar gelecek hazır ol diyeyim şimdilik ve tabii ki no spoilers!! :)

Bir dahaki bölümde görüşene kadar sen de kendine iyi bak! Sevgiler ♥



Yorumlayan: Ayýn Sakini globbels Onaylý Yazar
Tarih: 03/10/20 18:34
Bölüm: Bir Adımlık Mesafe
Beğendim

Seylam Deniii! Onaylanır onaylanmaz uç;tum buraya :D 

Beklediğime değdi bence, beklediğim gibi miydi bilmiyorum ama beklediğime değdi :D Biraz zaman geç;ince en son ne olduğunu birazcık unuttuğum iç;in ne beklediğimi ben de bilmiyordum ahshahahah *ufak sitemler* Ama olsun olsun merak unsuru fazlasıyla yüksek bir bölüm okudum bu da bana yeter :D 

Behram ne iş haaalaaaa ç;özememiş olsam da Mira'dan pek bi hoşlanmış gibi hissettim. Bi de köşede sıkıştırıyor kızı Allahım :D deli oğlan ahshahahh Mira da yavrum kalakaldı far görmüş tavşan gibi. Valla ne olacak ç;ok merak ediyorum devamında  🤭🤭 Gerek dosyalarda ne arıyordu gerekse Mira'dan ne istiyordu bunları merak ediyorum. 

Bu arada önceki yorumlarda bahsetmiş miydim emin değilim ama aklıma bir teori daha geldi. Büyük ihtimalle bahsetmişimdir buna benzer bir şeyden ama :D Ufak ç;aplı bir zaman paradoksu yaşandığını düşünüyorum ben burada. Mira'nın babası gerç;ekten öldü ve bu durumu düzeltmek isteyen Behramgiller (komik oldu böyle diyince :D) zamanda geriye sıç;radılar. Normalde herkesin unutması gerekirken Mira buna karşı bir bağışıklık geliştirmiş olabileceğinden etkilenmedi ve rüyaymış gibi algıladı. Gerç;i Taylan biraz bozuyor bu teorimi ama olsun, belki de Mira'nın ağzından duyunca Mira'nın sevgilisiyle arası bozulmasın diye ç;aktırmadı. Olabilir yani ümkün şeyler :D Benim en güç;lü teorim bu ahshahah zamanla göreceğiz artık. 

Eline kalemine sağlık denii! Umarım kısa zamanda ve tercihen uzun bir bölümde (mihihihihi) görüşmek dileğiyle kendine iyi baaak!! :*:*:*:*:*

Yazarın Cevabı:

Selamlar Almilloş ♥

Sende merak uyandırmama sevindim, bu bölümdeki amacım da buydu zaten :) Yorumların beni ç;ok mutlu etti, teşekkür ediyorum. Hikayemin en biricik okuyucusu olarak benim iç;in ç;ok değerli yorumların.

Valla teorilerinde de her zaman olduğu gibi oldukç;a başarılısın! Çok güç;lü teorilerin var, tabii ki doğru olup olmadığını şimdiden söyleyemem ama bayağı yakın tahminlerde bulunuyorsun bazen ;)

Şimdilik görüşmek üzere diyeyim, ç;ünkü şuan yeni bölümü yazıyorum ve umarım bu sefer arayı aç;madan paylaşacağım :D

Kendine iyi bak sevgili globbels!! ♥



Yorumlayan: Ayýn Sakini globbels Onaylý Yazar
Tarih: 16/07/20 12:02
Bölüm: Gizli
Beğendim

Seeelaaamm! Ben geldimmm! (Hem de güncelleme maili gelir gelmez koşa koşa geldim mihihihihi :D) Naber prenses, beni özledin mi? :D (bunu demeyi ç;ok seviyorum ahshahahah) 

Huuu yağmur yağıyor, bakalım ne olacak devamında, bir şeyler olacak gibi geldi ç;ünkü bana. Ahshshahshsh Taylan'ı Türk kahvesi yaparken hayal ediyorum şu anda niye bu görüntü hoşuma gitti ahshahaha :D :D yalnız bakışlarıyla ve basit sözlerle bu kadar güzel anlaşmalarıç;ok tatlı bi şey bence, sevdiiim.

Taylan'a bak kızın aklını okudu resmen, kız Denii ters köşe yapıp olayı Taylan'a mı bağlayacan yoksa :D İnanırım ç;ünkü ahshshahah aksiyon, heyecan istiyorum deli gibi :D sürekli tahminlerde bulunmak istiyorum olayı ç;özmek iç;in eheheheh bunlar hep meraktan :D

Tüh be, önceden dediği bi şeymiş Mira nın, Taylan işi yattı Rıza baba. Biz önümüze bakalım.

Haydaaa! Ya rüya mısın gerç;ek mi ç;ık ortaya artık ahshahaha üfff ağzım aç;ık okudum son paragrafları arada yorum yazmak istediğim parç;alar oldu ama o kadar heyecanlı ilerliyordu ki kesip buraya yazmak istemedim. Offf müthişti, aradığım heyecanı buldum resmen. Umarım yeni bölüm de ç;abuk gelir ve artık şu olayları yavaş yavaş ç;özmeye başlayabiliriz. 

Yalnız bir şey diyeceğim, Behram Mira'nın babasının odasında dosyayı karıştırırken yakalandı ya hani, bir sonraki bölümde nedense şey olacak gibi geldi bana. Mira bir ara başı ağrıdığı iç;in koltuğa uzanmıştı ya, o andan sonrakiler yine rüya olacak gibi. Bir sonraki bölümde uyanacak ve kendini Taylan elinde ilaç;la ona bakarken bulacak ve buna sebep olan kişi de Behram ahshahahah :D bak gene eğlendim. Ayyy prenses biraz ilerlet de hikayeyi fanfiction oneshot yazayım sana <3 aşırı canım ç;ekti. 

Öyle işte valla uzun lafın kısası ben ç;ok beğendim bölümü, dozunda oldu yani :D biraz taylan ile mira nın kapışmalarına üzüldüm ama onun iç;in de bi tahminim var. Özelden yazcam ben sana onları :D O halde tekrardan görüşünceye kadar kendine iyi bak prenses! Yeni bölümde en kısa zamanda görüşmek dileğiyle <3



Yorumlayan: Ayýn Sakini globbels Onaylý Yazar
Tarih: 05/05/20 22:25
Bölüm: Kabuslar ve Gerçekler
Beğendim

Hepsi rüya mıydı?! NEDEN?? 

Böhüm ağlayayım mı? Nerede benim hayalimdeki uzaylılar? Buram bıram yıkılış kokuyorum sayın okuyucular, toparlanmama izin verin... 

Yeni bölümün yayınlandığına dair mail geldiğinde heyecanlanıp hemen girdim eve okumak iç;in ama doğrusu ilk bölümdekilerin rüya olduğunu öğrenmem yıktı beni bir parç;a. Neyse okumaya devam edelim bakalım, daha neler olacak bölüm sonuna kadar kim bilir. Ah, şey selam bu arada prenses! Beni özledin mi? :) 

Siyah gül demek... Enteresan bir kızımızmış bu Mira :D Ama Eray'a anlam veremedim, gerç;ekten o kadar lafı küç;ük bir olay olarak mı gördü? İlginç;.

Ay dur bi dakika parti rüyaya dahil olamaz öyle değil mi? Öyşeyse eğer Mira müneccim ahshshahah  ya daaa güzel bir teori geliyor! Zaman geriye aktı! Neden olmasın? Behram'ın zamanı geriye almadığı ne malum ya da onlardan birinin? Lütfen, onlarda bir şeyler olduğuna inanmak istiyorum lütfen! * - * 

İkinci dünya savaşında pandalar mı savaşmış? Mira ne anlatmış sarhoşken merak ettim ahahahaha dinlemesi eminim eğlenceli olurdu :D Acayip olaylar dönüyor bir dk, bölüm sonuna kadar ne olacak merak ediyorum :D

Zaman geriye aktı bence, hayır, gerç;ekten. Mükemmel bir kurgu ç;ıkar burdan! *manipüle etme ç;alışmaları * Son anda Ediz, Behram falan da geldiler ya bu teorimden kesin bir şekilde emin oldum artık :D Hatta isim bile buldum onlara: Zaman Bükücüler eheheheheh eğlendim kendi kendime :D 

Denii eline kalemine sağlık, sürekli tahminler yürüttüğüm oldukç;a güzel bir bölümdü. Aslında ç;ok daldan dala atlamamış, bazı yerler hızlı geç;miş sadece. Kötü değil ama :) Geç;iş bölümleri her zaman sıkıntıya sokar, bilirim o iç;e sinmeme hissini. Olsun ama ben güzel kotardığını düşünüyorum :D Eline sağlık! Yeni bölümü merakla bekliyorum! O zamana kadar kendine ç;ok iyi bak prenses! Öpüldün :*:*:*:*:*

Yazarın Cevabı:

Sevgili globbels ♥

Öncelikle hoşgeldin! Tekrardan sefalar getirdin buraya. Yorumunu okurken resmen kalbim ç;arpıyordu nedendir bilmem sanırım bölüm pek iç;ime sinmediğinden kendimi kötü eleştirilere hazırlamıştım :D Ama senin minnoş kalbin hem olmuş hem de olmamış yerleri o kadar tatlı söylemiş ki valla yorumunu bitirince bir oh ç;ektim ve keyiflendim.

Gerç;ekten senin de dediğin gibi bu geç;iş bölümleri biraz zorluyor beni bir de ilk defa özgün kurgumu paylaştığım iç;in gerginim ondan da olabilir. Bir de aklımdakini yapmaya ç;alışırken biraz zorlandım. Bunlar rüya ç;ıktıysa eğer aynı günü tekrar yaşatmak ve okuyucuyu sıkmadan bu aynı şeyleri tekrar vermek biraz zor geldiği iç;in aç;ıkç;ası bir nevi kaç;mış oldum ve geç;işleri hızlı yaparsam belki daha kolay olur diye düşündüm.

Valla tahminlerini okurken yüzümde kocaman bir sırıtış vardı. Yine inanılmaz dikkatli bir okuyucu olduğunu kanıtladın! Gerç;ekten hayal gücün efsane ve sınır tanımıyor sevgili globbels :)) Sana şöyle bir ipucu verebilirim, tahminlerinden bazıları kurguya yakındır belki, kim bilir? :') Ama şunu da itiraf etmeliyim ki bazı tahminlerin de resmen aklımda henüz orturtamadığım noktalara ilham oldu, bunun iç;in ayrı teşekkür etmek isterim bitanesin! ♥

Belki ileride ikinci bölümü editlemeye karar verirsem araya şu sarhoşken söylenilen panda muhabbetini de sokabilirim, ya da ayrı bir one shot gibi ek bölüm yapabilirim. Bakacağız artık ama şu an bir sonraki bölümü yazmakla ilgileniyorum ve şunu söylemeliyim ki kelimeler akıp gidiyor! Sanırım ihtiyacım olan bu zor geç;iş bölümünü atlatmakmış, gerisi iplik söküğü gibi geliyor yolda ve bayağı heyecanlı bir bölüm bekliyor sizleriii. Merak etme fav karakterlerini bol bol göreceğiz önümüzdeki bölümde ^_^

Ay az daha söylemeyi unutuyordum, Zaman Bükücüler ismi yakıyor ;)

Çok teşekkür ederim okuduğun iç;in ve bu güzel yorumu yaptığın iç;in. Bir sonraki bölümde görüşene kadar kendine iyi bak, sağlıcakla kal!

Sevgiler ♥♥♥♥♥



Yorumlayan: Ayýn Sakini globbels Onaylý Yazar
Tarih: 06/03/20 10:03
Bölüm: Davetsiz Misafir
Beğendim

Deniiiii! 

Ne yazdın sen böyle?!

Ahh, bi sn.. Toparlanmama izin ver O-O Hikayeni dün gördüm ama teslimden sonra okurum diye bırakmıştım. Sabah uyandığımda aklıma geldi, kahvaltı masasını toplarken okurum diye aç;tım. Elimde telefon ayakta dikilerek dakikalar iç;inde hikayenin bittiğini gördüm. Önümde kahvaltılıklarla hala ayakta dikiliyorum.... OLDUĞUM YERDE KALAKALDIM VİCDANSIZ NE YAZDIN SEN BÖYLE 😍😍😍😍

Öncelikle uzun zamandan sonraki ilk hikayen hayırlı olsun denii! Sen misin gerç;ekten diye önce profiline baktığım iç;in beni affet ç;ünkü görünce gerç;ekten ç;ok şaşırdım 🤭🤭😂😂😂 Ayyy ama Allah affetsin ç;ok güzel ve aşşşıırııı heyecanlı başlamış hikaye, ilk bölüm bile olsa bu bayıldım! 

Ediz, Behram ve diğer adam hakkında düşündüğüm ilk şey uzaylı veya türevi olduklarıydı. Neden bilmiyorum ahshahahaha Büyük ihtimalle önceden okuduğum Obsidyen isimli kitap yüzüden, sevgili uzaylı karakterimiz de oldukç;a yakışıklı biriydi ve genel özellikleri bütün uzaylıların yeşil veya mavi gözlü olmasıydı. Oradan bir benzerlik yakaladım galiba. Öyle bir şey olursa hayır demem ama hikayenin devamında şaşırmayı ç;ok isterim :D *google_tık_bugün şanslı hissediyorum* ahahahahahah

Ayyy gerç;ekten soluksuz bir şekilde ayakta dikilerek okudum. Çok heyecanlıydı, fırtına betimlemeleri olsun, baştaki olaylar olsun, Taylan'ın fevriliği, Mira'nın öfkesi olsun, babasının sakinliği vs. her şey o kadar uyumlu bir şekilde ilerledi ki seni ciddi anlamda ayakta alkışlıyorum. Lütfen devamını getir bunun! Uzun zamandır okumuyordum sizlerden güzel bir başlangıç; oldu benim iç;in de :D 

Babasına ne olduğu hakkında iki fikrim var, ya intihar etti ki biraz düşük bir ihtimal bu. Ya da evde biri daha vardı ve öldürüldü. Çünkü ç;alışma odasının ışığı aç;ıktı ve taa daamm masanın üstünde gizli bir dosya vardı.. *bknz. Dikkatli okuyucu* Büyük ihtimalle karşı davadan birisi ama hikaye etiketlerinde bilim kurgu görünce ister istemez insan dışı şeyler hayal ediyorum ahshahah *lütfen uzaylı olsun amin* gerç;i robotik cyberpunk bir kurguya da hayır demezdim :D

Uzun lafın kısası, yorum yazmayı da senden bir şeyler okumayı da ç;ok özledim ve devamı hakkında neler kurguluyorsun ç;ok merak ediyorum 💚💚 kalemine kuvvet deniii <3 Ellerine sağlık, yeni bölümde görüşünceye kadar kendine cici davran!

Yazarın Cevabı:

Sevgili Almilloooş,

Öncelikle bu güzel ve uzun yorumun iç;in ç;oook teşekkür ederim, bitanesin <3<3

Uzun bir aradan sonra bir hikayeye başlamak beni ç;ok heyecanlandırdı ve şuan senin bu yorumunu ve güzel desteğini görünce daha da heyecanlandım ^_^

Ahahaha belki o üç; adam hakkında düşündüklerinin doğruluk payı vardır, belki de tamamen alakasızdır, kim bilir? :') Okuduğun kitap güzele benziyormuş merak ettim bak şimdi, uzaylı konulu kurguları severim genelde :D

Ya ben de devam ettirme konusunda ç;ok heyecanlıyım, karakter analizin iç;in ayrıyeten teşekkürler. O kadar güzel betimlemişsin ki ben de görünce sevindim demek ki aktarmak istediğim kişilik özelliklerini ilk bölümden aktarabilmişim diye :)

Hahahahah sen her zaman ç;ok dikkatli bir okuyucusun, biliyorum. ;) Aynı zamanda böyle küç;ük detaylar koymayı sen de seviyorsun hikayelerine. Seninkiler bence daha profesyonel oluyorlar ama ben de deniyorum işte bişeyler :D

Ahahaha kurgu konusunda resmen iç; sesimsin :D Bir fikirle yola başladım aslında ama inan yazarken aklıma bambaşka şeyler de gelmeye başladı, bakalım artık :D

Ben de tekrardan ç;ok teşekkür ederim bu güzel yorumun iç;in, beni ç;ok mutlu ettin! Sonraki bölümlerde görüşmek üzere <3<3



Sonuç yok.
Yorum yapmak için giriş yapmalısın. ()