Yorumlayan: globbels Onaylı Yazar
Tarih: 02/10/17 15:20
Bölüm: Gabriella'nın Kovuğu
Beğendim

Nat! Ya eeefsane bi şeydi buu! Ama harbiden dank diye bitti, Gabriella uyanacak mı onu o kadar merak ettim ki! Üstelik bu dünya o kadar güzel ki! Teknoloji, yapay zeka ilgimi çeken konular zaten, hani robotlar falan, bir de bunu böyle bir şeye uyarlaman cidden tek kelimeyle nefisti! Ağğh yolda zaman nasıl geçti okurken anlamadım bile, oldukça sürükleyiciydi. Valla eline sağlık. Demek istediklerimi resmen kelimele dökemedim ama şunu bil ki salyam aka aka açlıkla okudum. Uzun zamandır aradığım kurgu buymuş demek ki, ne yazık ki en güzel yerinde bitmiş. Olsun, belki ilham gelir devam edersin ha? Ne dersin :D Başmelekleri okumak daha, İlk Katil'e de bayılmıştım zaten. Şimdi diğerini okumaya gidiyorum orada görüşürüz :D O zamana kadar sağlıcakla kal! 



Yorumlayan: EnlighteNight Praetorium
Tarih: 25/09/16 23:40
Bölüm: Gabriella'nın Kovuğu

ahhahhahahaha YA AHAHAHAHAHHA bugun ne guzel mutluydum, sonra sicak suyun olmamasi bayagi dengemi alt ust etti, ama simdi kahkaha atiyorum.

“Ah, hadi oradan. Hala onunla Orta Çağ evciliği oynamayı reddettiğimiz için bize kızgın. Her gün adına savaşlar açılması hoşuna gidiyor. Soyluların oyunlarıyla eğleniyor. Eğer o kadar eski kafalı olmasaydı kendine bir televizyon edinebilir ve bütün zamanını dizi izleyerek geçirirdi.”

ahahahahahah bu kisma acikca kahkaha attim. azrael favori karakterim oldu, NOLUR BUNUN DEVAMINI DA YAZ NAT



Yazarın Cevabı:

Daşlanmaktan korkuyorum. :( Azrael tam bir edgy, darth vader gibi bişey oldu, benim yazarkem favorim Michael'di sanırım babacan, insan hayranı, böyle Noel baba gibi hohoho diye kükreyerek gülüyor falan. Sevmene çok sevindim! Direk bu konunun devamını yazar mıyım bilmiyorum ama evren hakkında kafamda bir kaç kısa öykü var umarım yazabilirim. ^^ TEŞEKKÜRLER YORUM İÇİN.

 

YALNIZ bir sıcak su yoksa kızmakta haklıymışsın deki WTF de aptal 3rd world country turkeyde bile sıcak su var de, siz hayırdır de! Umarım sourunun en kısa zamanda çözülür!

 

 



Sonuç yok.
Yorum yapmak için giriş yapmalısın. ()